Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(ع)، برنامه ویژه ای را برای انجام مراسم زیارت امام حسین(ع) از راه دور به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، «علی شبر» رئیس بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) گفت: با توجه به شرایط کنونی نه تنها در عراق بلکه در جهان، این آستان به پیام ها و خواسته های بسیاری از هواداران اهل بیت (علیهم السلام) از کشورهای مختلف جهان مبنی بر انجام مراسم زیارت و دعا به نیابت پاسخ داد و بخش رسانه برنامه کاملی را برای انجام مراسم زیارت از راه دور تدوین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبر افزود: این برنامه شامل برپایی مراسم زیارت حرم امام حسین(علیه السلام) و انتقال مستقیم آن از طریق پخش مستقیم در پایگاه رسمی و کانال یوتیوب مخصوص آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) و صفحه فیس بوک است.

 

وی ادامه ادامه داد: برنامه مراسم زیارت حرم امام حسین(علیه السلام) همچنین از پایگاه های ارتباطی وابسته به بخش رسانه از جمله رادیو «الروضة الحسینیة» پخش می شود.

 

رئیس بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) گفت: مسئولان این کار، مراسم نیابت را از سوی همه کسانی که نام خود را در بخش زیارت به نیابت در پایگاه رسمی یا در شبکه های ارتباط اجتماعی ثبت کرده اند، انجام خواهند داد.

 

شبر افزود: این مراسم شامگاه روز دوشنبه و شامگاه روز جمعه هر هفته در ساعت 19:30 به وقت عراق برگزار می شود و تا نیمه ماه مبارک شعبان ادامه دارد. در صورت تمدید مدت ممنوعیت «آمد و شد»، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) این برنامه را ادامه خواهد داد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیارت به نیابت نیمه شعبان حرم امام حسین آستان مقدس امام حسین علیه السلام آستان مقدس امام حسین ع مراسم زیارت بخش رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد صدهزار نفری در محفل امام حسنی‌ها علیه رژیم کودک کش اسرائیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی، تهیه کننده برنامه قرآنی محفل، در رابطه با محورهای جشن روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: محتوای برنامه روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه بر اساس سه پایه محتوایی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول برنامه با محور قرآن کریم آغاز و پایه‌های اساسی دیگر برنامه بر پایه میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در ادامه با حمایت از مردم مظلوم غزه به اجرای برنامه می‌پردازیم.

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت روز سه شنبه ۷ فروردین ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

گفتنی است این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.

«محفل» عنوان برنامه تلویزیونی است که فصل اول آن با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که امسال نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی است. این برنامه با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

کد خبر 6062503 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مسجد جمکران در شب‌های قدر
  • معرفی ویژه برنامه‌های تلویزیون در شب‌های گرامی قدر
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصویر
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • فریاد صدهزار نفری در محفل امام حسنی‌ها علیه رژیم کودک کش اسرائیل