Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نظارت و کنترل بر تعطیلی و بسته بودن مراکز و اماکن گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های استان در روز طبیعت تقویت و تشدید می‌شود.

او افزود: از مردم استان دعوت می‌شود فردا چهارشنبه که همزمان با روز طبیعت است در خانه‌های خود بمانند و با مراجعه به مکان‌های تفریحی و گردشگری استان خود را در معرض زنجیره شیوع ویروس کرونا قرار ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: با اجرای این طرح، بسیاری از مطالبات مردم استان مبنی بر ورود مسافر به استان و تعطیلی مکان‌های گردشگری و تفریحی پاسخ داده شده است.

او ادامه داد: امید است با همراهی مردم در تداوم اجرای این طرح، شاهد اثرات مطلوب آن باشیم و بتوان از این طریق در مهار شیوع ویروس کرونا موفق عمل کرد.

مردانی گفت: این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و تا این تاریخ همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز گردشگری و تفریحی تعطیل است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی اماکن گردشگری ویروس کرونا روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری