Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:46:53 GMT

فردا به شمشک نروید برای خودتان خطرآفرین است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۶۹۱

فردا به شمشک نروید برای خودتان خطرآفرین است

رئیس شورای شهر اسلامی شمشک دربندسر با اشاره به ممنوعیت‌های ایجاد شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز ۱۳ فروردین، گفت: در حالت عادی نیز سفر به این منطقه در این ایام سال خطرآفرین است و می‌تواند منجر به حادثه شود.

جواد شمشکی رئیس شورای شهر شمشک دربندسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همانطور که پیش از این بارها در رسانه‌ها نیز به آن پرداخته شده است دولت از طریق ستاد مبارزه با بیماری کرونا در کشور ممنوعیتی را برای سپری کردن ۱۳ فروردین در طبیعت برای مردم ایجاد کرده است که به طبع مناطق رودبار قصران و شمشک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما نکته قابل توجه دیگر اینجاست که چنانچه ما حتی با مسئله‌ای به نام کرونا هم مواجه نبودیم باز از مردم می‌خواستیم که فردا به این منطقه سفر نکنند زیرا که در این موقع از سال منطقه به شدت  خطر آفرین و بهمن‌خیز است و می‌تواند منجر به حادثه شود. 

رئیس شورای شهر شمشک دربندسر در پایان با بیان اینکه در سال گذشته در این روز شاهد ۱۰ بهمن در منطقه بودیم خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم که به توصیه‌های مسؤولان گوش فرا دهند و از سفر به این مناطق خودداری کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر شهر اسلامی طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ انتظاری افزود: به منظور اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای اردیبهشت مقدار سوخت اختصاص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع وجود ندارد اضافه کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

انتظاری بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع هم به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!