Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@22:08:31 GMT

برگزاری مسابقه «ترتیل قرآن رمضانی» در عدن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۷۵۴

برگزاری مسابقه «ترتیل قرآن رمضانی» در عدن

مسابقه «ترتیل قرآن رمضانی» به همت رادیو «هنا عدن» در هفت رشته در استان عدن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عدن تایم، رادیو «هنا عدن»(اینجا عدن است) قرار است مسابقه «ترتیل قرآن رمضانی» را در استان عدن در جنوب یمن برگزار کند. زمان ثبت نام برای حضور در این مسابقه از فردا ( چهارشنبه 13 فروردین 1399 مطابق با یکم آوریل 2020 میلادی) آغاز می شود و تا شنبه (16 فروردین 1399 مطابق با چهارم آوریل 2020 میلادی) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقه باید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام منطقه یا نزدیک ترین مسجد و یا نام مدرسه قرآنی را که در آن قرآن کریم را حفظ کردند، به شماره +967701587090 ارسال کنند.

 

این مسابقه در هفت رشته: حفظ کامل قرآن کریم برای شرکت کنندگان کمتر از 30 سال، حفظ 20 جزء برای شرکت کنندگان کمتر از 20 سال، حفظ 10 جزء برای شرکت کنندگان کمتر از 17 سال، حفظ پنج جزء برای شرکت کنندگان کمتر از 15 سال، حفظ سه جزء برای شرکت کنندگان کمتر از 12 سال، حفظ جزء عم برای شرکت کنندگان بیش از 10 سال، حفظ سوره های کوچک برای شرکت کنندگان کمتر از هشت سال برگزار می شود.

 

ثبت نام در زمان مشخص شده، آزمون مصاحبه، حضور شرکت کننده نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه از شرایط برگزاری این مسابقه است.

 

این مسابقه در ماه شعبان از روز سه شنبه ( 19 فروردین 1399 مطابق با هفتم آوریل 2020میلادی) آغاز می شود. شرکت کنندگان در روز مسابقه تقسیم بندی می شوند و به آنها اطلاع داده می شود.

 

این مسابقه در طول ماه مبارک رمضان از رادیو هنا عدن پخش خواهد شد و به برگزیدگان این مسابقه در یک مراسم باشکوه جوایز نفیسی اعطا می شود.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: رمضان قرآن کریم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) با حضور خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با برگزاری محفل امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی و استقبال گسترده مردم از آن، گفت: مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم ازادی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود. از برگزار کنندگان و تأمین کنندگان بسترهای لازم از جمله امنیت مراسم تشکر می‌کنیم. برنامه خوبی بود و نشان دهنده علاقمندی مردم ما است.
در حال تکمیل

کد خبر 6063431

دیگر خبرها

  • مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در شهر خورموج
  • ترتیل و تندخوانی جزء هجدهم قرآن
  • روایتی از دیدار رمضانی قاریان قرآن با رهبر انقلاب
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۰۱+صوت
  • ترتیل و تندخوانی جزء هفدهم قرآن
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • ترتیل و تندخوانی جزء شانزدهم قرآن