Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به همراه رئیس ستاد پایش صنایع سپاه امام رضا (ع) از واحد‌هایی صنعتی فعال در حوزه‌های ضدعفونی و گندزدایی و پزشکی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به همراه ریاست ستاد پایش صنایع سپاه امام رضا (ع) سردار گرمه‌ای از واحد‌هایی صنعتی فعال در حوزه‌های ضدعفونی و گندزدایی و پزشکی صنایع سپاه امام رضا (ع) بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، در ابتدا واحد صنعتی تقطیر خراسان تولید کننده الکل در شهرک صنعتی مشهد مورد بازدید و مشکلات پیش رو این واحد صنعتی با تیم اعزامی مورد بررسی قرار گرفت.


در دومین بازدید واحد صنعتی وردید خراسان تولید کننده مواد ضدعفونی و دستکش و سرنگ‌های تخصصی برای بیماران مورد بازدید قرار گرفت با توجه به توان بسیار بالای این واحد صنعتی امکان تولید ۳ برابر تولید کشور در این واحد وجود دارد.

 

سومین بازدید از واحد صنعتی کیمیاگرتوس واقع در شهرک صنعتی توس صورت گرفت. این واحد تولیدی با کادری مجرب و متخصص توانمندی تولید مواد ضدعفونی و ژل‌های ضد عفونی مطابق با فرمولاسیون سازمان بهداشت جهانی را دارا است که تاکنون هم از محصولات خود در بازار شهر‌های کشور رونمایی شده است.


اما از جمله مشکلات این واحد صنعتی ارائه مجوز به واحدتولیدی است که متاسفانه تخصص لازم در حوزه موادضدعفونی را نداشته و بیشتر در حوزه مواد شوینده نیز فعال است در صورتی که واحد صنعتی کیمیا گر توس دارای توانمندی بسیار بالا و محیط تخصصی جهت تولید مواد ضد عفونی و ژل‌های بسیار با کیفیت برای ضدعفونی کردن است.


چهارمین بازدید از واحد صنعتی نخ کش حریر توس واقع در جاده چناران - مشهد صورت گرفت. این واحد صنعتی با شیوع کرونا بیشتر وقت خود را جهت تولید کش ماسک‌های تتفسی قرار داده و سهم بسیار بالایی برای صنایع البسه پزشکی دارد.


پنجمین بازدید از بیمارستان تازه تاسیس ناظران در شهرک غرب مشهد صورت گرفت که بدلیل مشکلات عدیده اداری این بیمارستان تا الان به بهره برداری نرسیده است این واحد توانمندی پذیرش مبتلایان کرونایی و درمان تخصصی بیماران مذکور توسط کادر مجرب را دارا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس مواد ضد عفونی کننده شهرک صنعتی مشهد واحد صنعتی صنایع سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صنایع از مهمترین رکن‌های هر جامعه برای افزایش تولید است و شرکت گاز استان کردستان یک‌هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرده است.

وی افزود: اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت به‌عنوان ماده اولیه و یا منبع انرژی ظاهر می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: نیاز روزافزون به گاز برای تأمین انرژی و سوخت و همین‌طور ارز حاصل از فروش و صادرات برای سرمایه گذاری و راه‌اندازی صنایع مادر و زیربنایی در کشور، اندیشه تمرکز بخشیدن فعالیت‌های مرتبط با صنعت گاز را تقویت کرد.

فعله‌گری با اشاره به اینکه هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی استان مشمول قانون مصوبه شورای اقتصاد شدند، افزود: این تعداد واحد در مجموع سالانه مصرف کننده ۵۶ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی بودند که با برنامه‌ریزی مدون، تمام صنایع پر مصرف تا پایان سال جاری به شبکه سراسری گاز طبیعی وصل می‌شوند.

وی به تعداد صنایع گازدار شده مصوبه شورای اقتصاد تا پایان فروردین ماه اشاره کرد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد گازدار شده‌اند که با تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد صنایع سالانه در مصرف ۵۲ میلیون لیتر سوخت‌های مایع صرفه‌جویی می‌شود.

وی اذعان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شد که برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی ۳۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است.

این مقام مسؤول یادآور شد: در حال حاضر با گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی که با حجم شبکه گذاری ۶۳۰ کیلومتر انجام گرفته است و با گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شده که در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، بهره‌مندی واحدهای صنعتی از انرژی مطمئن و در دسترس را موجب افزایش تولید و اشتغال‌زایی پایدار ذکر کرد و گفت: با پروژه‌هایی که در بخش گازرسانی به واحدهای صنعتی فعال است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی به چرخه مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌پیوندد.

فعله‌گری افزود: در سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۴۰و احد تولیدی و صنعتی صورت گرفته که تا پایان فروردین ماه تعداد ۳ واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شده‌اند.

وی اضافه کرد: منابع عظیم گاز ایران می‌تواند در تحقق اقتصاد ملی و یا اصلاح اقتصادی کشور نقش‌آفرینی نماید، کارکرد و نوع فعالیت تمام مؤلفه‌های اقتصادی در حمایت از تولید داخلی نقش اساسی دارد، اما در این میان جایگاه صنایع و فعالیت‌های صنعتی، نقشی حساس را به خود اختصاص داده است و امروزه در اکثر کشورهای جهان صنعت و تولیدات صنعتی، نقش مهمی در تولید ملی و رشد اقتصادی جامعه دارد.

کد خبر 6088199

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی