Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:36:18 GMT

هوای کردستان فردا ۱۳ فروردین بارانی است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۸۱۶

هوای کردستان فردا ۱۳ فروردین بارانی است

نشمیل احمدیانی کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: هوای کل استان کردستان فردا ۱۳ فروردین بارانی خواهد بود.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی کردستان افزود: از فردا چهارشنبه ۱۳ فروردین موج جدید بارشی استان را در بر میگیرد و تا پنج شنبه همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بارش‌ها از اوایل صبح فردا آغاز شده و در بعداظهر شدت گرفته و پیش بینی می‌شود کل استان دچار رگبار رعد و برق شود.

احمدیانی با بیان اینکه وزش باد شدید و بارش تگرک دز ۱۳ فروردین دور از انتظار نیست بیان کرد: پیش بینی می‌شود درارتفاعات شمالی استان از جمله هزارکانیان، دیواندره، زرینه فردا بارش برف داشته باشیم.

او اظهار داشت: میزان بارش‌ها در بانه، مریوان، سرشیو سقز، بیجار، دیواندره و هزار کانیان شدیدتر از سایر نقاط استان خواهد بود که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری، اسکان در حاشیه رودخانه جدا خودداری کنند اظهار داشت: به دلیل خطر ساعقه مردم از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران ۱۳ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تهران تا فردا بارانی است
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد