Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این میزان جریمه و اعمال قانون برای خودروهای متخلف از صبح امروز تا ساعت 20 انجام شده و پلیس نیز در این راستا جریمه پنج میلیون ریالی و همچنین توقف یک ماهه از طریق سیستم را اعمال کرد.

وی افزود: از اکثریت مردم شهرستان ساوه که امروز با رعایت مقررات منع تردد و فاصله گذاری اجتماعی باعث ایجاد سیمایی آرام در شهر شدند، قدردانی می کنیم اما از شمار اندکی از همشهریان به دلیل بی توجهی نسبت به قوانین ابلاغی گلایه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در مورد فردا (سیزدهم فروردین) از مردم خواست که در خانه های خود بمانند و پلیس را در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یاری دهند تا ضمن حفظ سلامت خود و همشهریان از گزند ویروس کرونا در امان باشند.

وی تاکید کرد: هدف ما جریمه کردن شهروندان نیست اما در صورتی که افراد نسبت به طرح فاصله گذاری اجتماعی بی تفاوت باشند و با خودرو در خیابان یا مسیرهای برون شهری تردد کنند، بدون اغماض قانون را در مورد آنها اجرا خواهیم کرد.

سرهنگ عیسی آبادی تاکید کرد: فردا در همه تفرجگاه ها، بوستان ها و طبیعت خارج از شهر ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی مستقر خواهند بود و طرح منع تردد نیز از درب منازل اجرا می شود.

وی گفت: هرگونه توقف، اتراق و برپایی چادر در بوستان ها، تفریحگاه ها و طبیعت برای روز سیزدهم فروردین ممنوع است و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و تایید رییس جمهوری برای اجرا به همه استان های کشور ابلاغ شده است.

شهرستان ساوه با 300 هزار نفر جمعیت بعد از اراک، دومین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.

برچسب‌ها ساوه ویروس کرونا انتظامی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ویروس کرونا انتظامی بهداشت و سلامت ساوه ویروس کرونا انتظامی بهداشت و سلامت فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۴ فرادنبه با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در نقنه

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این راستا پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • اژه‌ای: باید به فراجا در طرح عفاف و حجاب کمک کنیم
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!