Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:12:23 GMT

ویدئو / ویدئومپینگ در برج آزادی با موضوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۸۲۹

ویدئو / ویدئومپینگ در برج آزادی با موضوع کرونا

‍‍‍‍‍‍

همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران اجرای برنامه ویدئو مپینگ (نورپردازی سه بعدی) با موضوع اعلام همبستگی و همدردی با تمامی کشورهای درگیر با ویروس کرونا، سه‌شنبه شب در برج آزادی تهران برگزار شد.در این مراسم، پیروز حناچی، شهردار تهران نیز حضور داشت.

دریافت 41 MB

تصویربردار و تدوینگر: محمد جلایی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا در جهان برج آزادی پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان این که پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

کد خبر 6063237

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • ماجرای توهین مجتمع تجاری اوپال به بندرعباسی‌ها چه بود؟ + ویدئو
  • (ویدئو) اذان شنیدنی مرد پاکبان در میدان ولیعصر(عج) تهران
  • تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • تمهیدات ترافیکی مراسم امام حسنی‌ها (ع) در ورزشگاه آزادی اعلام شد
  • اعلام تمهیدات ترافیکی مراسم امام حسنی‌ها (ع) در ورزشگاه آزادی