Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:58:56 GMT

جریمه شدن منچسترسیتی به خاطر آرم غیراستاندار اسپانسر!

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۸۴۳

جریمه شدن منچسترسیتی به خاطر آرم غیراستاندار اسپانسر!

اتحادیه فوتبال اروپا بار دیگر باشگاه انگلیسی را نقره‌داغ کرد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)  باشگاه منچسترسیتی را به دلیل استفاده از ژاکتی که در آن اندازه آرم اسپانسر بزرگ‌تر  از اندازه معمول بوده، 3 هزار یورو جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یوفا به تازگی منچسترسیتی را به دلیل نقض قوانین «بازی جوانمردانه اقتصادی» از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان برای 2  فصل محروم کرد. اکنون این اتحادیه به خاطر ژاکتی که این تیم در ابتدای دیدار مقابل رئال مادرید پوشید هم جریمه‌ای برای منچسترسیتی در نظر گرفته است.

براساس اعلام یوفا، ژاکتی که سیتی در آن دیدار پوشید، بند 29.02 قوانین یوفا را که در مورد اندازه آرم‌های  تبلیغاتی روی پیراهن است را نقض کرد. براساس قوانین، لوگو باید کوچک‌تر از 20 سانتی متر باشد اما لوگوی روی ژاکت سیتی بزرگ‌تر از این اندازه بود.در نتیجه یوفا این باشگاه را 3 هزار یورو جریمه کرد و سیتی 90 روز فرصت  دارد تا این مبلغ  را بپردازد. بعید است سیتی مشکلی برای پرداخت این جریمه داشته باشد. آن‌ها همچنان به دنبال باطل کردن حکم 2  سال محرومیت  از حضور در لیگ قهرمانان اروپا  در دادگاه حکمیت ورزشی هستند.

پاسخ جالب بازیکن منچسترسیتی به هواداران با استفاده از حدیثی نبوی

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان