Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@03:50:48 GMT

گشت زنی هواپیماهای آمریکایی بر فراز بغداد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۹۰۵

به گزارش ایرنا، چند فروند هواپیمای آمریکایی اکنون و از ساعت های نخست امشب بدون وقفه در حال گشت زنی بر فراز آسمان بغداد هستند.

آسمان بغداد و بسیاری از مناطق این کشور در شرق، جنوب، مرکز و غرب عراق در روزهای گذشته شاهد پرواز گسترده و مستمر هواپیماها، بالگردها و پهپادهای آمریکایی بوده است.

پرواز مشکوک پرنده های آمریکایی که از زمان حمله هوایی بیست و سوم اسفند گذشته به مقر نیروهای الحشد الشعبی، پلیس و فرودگاه بین المللی کربلا بر آسمان بغداد و برخی مناطق این کشور آغاز شده در روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال برخی منابع رسانه ای در چند روز اخیر با اشاره به نقل و انتقال های جدید نیروهای آمریکایی در منطقه از قصد واشنگتن مبنی بر انجام اقدام نظامی علیه نیروهای مقاومت عراق خبر می دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران آمریکایی دنبال وقت خریدن برای باقی ماندن در عراق هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «ابوعلی العسکری» مسوول دفتر امنیتی گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اشغالگران آمریکایی رفتارهای خود را در حریم هوایی و خاک عراق تغییر نداده اند و سخنان آن‌ها بیانگر تلاش برای وقت خریدن در عراق است.

وی به دولت و جریان‌های سیاسی که برای پایان دادن به حضور اشغالگران آمریکایی در عراق تلاش می‌کنند نسبت به مصونیت دادن به این اشغالگران هشدار داد و گفت: در این صورت در جهنم باز می‌شود.

پیش از این مقاومت اسلامی عراق از توقف حمله‌های خود به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی با هدف همراهی با دولت برای ورود به مذاکرات با آمریکا خبر داده بود اما با عدم پیشرفت این روند اعلام کرد که روزهای گذشته نشان داد اشغالگران بدون زور عراق را ترک نمی‌کنند.

العسکری همچنین در خصوص تحولات داخلی تاکید کرد که باید از اقدامات نیروهای حشد شعبی برای حاکمیت و ملت عراق دفاع شده و به رهبران این نیروها احترام گذاشته شود.

وی افزود: کنار گذاشتن رهبران و یا جایگزین کردن آن‌ها در نیروهای حشد شعبی باید از طریق سازوکارهای داخل این سازمان صورت بگیرد در غیر این صورت اشتباه بزرگی خواهد بود.

العسکری تصریح کرد: نباید یک شخصیت پر حاشیه برای ریاست پارلمان عراق انتخاب شود تا از ایجاد شکاف‌های داخلی در نهادهای قانون گذار جلوگیری شود.

کد خبر 6056084

دیگر خبرها

  • مشهد رکوردار آلودگی هوا در کشور / شهر ایلام پاک‌ترین آسمان را دارد
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • بابا «جان» داد!
  • نیجر توافقنامه نظامی با آمریکا را لغو کرد/ واشنگتن به دست و پا افتاد
  • نیجر روابط نظامی خود را با آمریکا لغو می‌کند
  • الحوثی: آمریکایی‌ها با عقوبت سختی مواجه خواهند شد
  • واقعیت مذاکرات عراقی-آمریکایی؛ تغییر در نقش ائتلاف بین‌المللی یا خروج آن؟
  • کتائب حزب‌الله عراق: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده می‌شود
  • کتائب حزب‌الله: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد
  • اشغالگران آمریکایی دنبال وقت خریدن برای باقی ماندن در عراق هستند