Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه با تاکید بر اجرای دقیق طرح ویژه مقابله با کرونا در ۱۲و۱۳ فروردین گفت : در این روز‌ها از خروج خودرو‌های بومی از شهر ممانعت بعمل می‌آید و فقط به خودرو‌های غیر بومی که قصد برگشت به موطن خود را دارند اجازه خروج داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مسیر‌های ورودی تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری شهرستان نیز در این روز مسدود می‌شود و از عموم شهروندان خواست تا برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده‌هایشان با مسئولین همکاری و در روز طبیعت در خانه بمانند.

او گفت : دهیاران نیز موظف شدند با همکاری پایگاه‌های بسیج از ورود گردشگران به روستا‌ها جلوگیری نمایند که در این رابطه بعضی از روستا‌های هدف گردشگری شهرستان به صورت خودجوش از روز‌های گذشته، نسبت به مسدود کردن مسیر‌های منتهی به روستاهایشان اقدام کرده‌اند.

حیدری با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود، افزود: طی چند روزگذشته و در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان، از ورود خودرو‌های غیر بومی ممانعت بعمل آمد که دراین رابطه تعداد ۱۵۰ خودرو غیر بومی شهرستان را به مقصد موطن خود ترک نمودند.

فرماندار صحنه ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت خوب مردم فهیم صحنه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در صورت ادامه همکاری شهروندان در روز‌های آینده پیش‌بینی می‌شود گسترش و شیوع این بیماری کاهش و بزودی شرایط به سمت عادی شدن سوق پیدا کند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران تردد خودروها محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • در خورشیدگرفتگی ۲۰ فروردین چه چیزهای عجیبی مشاهده شد؟
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز