Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و شهرداری نیرو‌های سازمان آتش نشانی در سی و یکمین شب متوالی اقدام به ضد عفونی و گند زدایی معابر و خیابان های این شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اعلام اینکه این عملیات از نیمه دوم اسفند ماه آغاز شد، افزود:تمامی معابر، خیابان‌ها، پایانه‌ها، پارک‌ها، ورودی و خروجی شهر، سرویس‌های بهداشتی و تمامی اماکنی که مردم در آن تردد دارند، توسط خودرو‌های آتش‌نشانی ضد عفونی هر شب ضدعفونی می‌شود.

او ادامه داد: مواد استفاده‌شده در این گندزدایی مطابق دستورالعمل وزرات بهداشت بوده که توسط یکی از شرکت‌های تولیدی بخش خصوصی تامین و در اختیار شهرداری گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه این عملیات هرشب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ توسط ۴ گروه از نیرو‌های این سازمان انجام می‌شود افزود: ضدعفونی و گند زدایی شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی کرونا ویروس خدمات شهری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک