Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@15:45:42 GMT

هیچ خودرویی اجازه خروج از شهر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۱۷۹

هیچ خودرویی اجازه خروج از شهر ندارد

رئیس پلیس پایتخت گفت: هر خودرویی که فردا در بوستان‌ها وارد شود و یا نقض فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهد هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شود و هم یک ماه خودرو توقیف می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت سه شنبه شب در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: ما در پلیس همزمان هم طرح نوروزی را اجرا می‌کنیم هم طرح مقابله با ویروس کرونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه کرونا در همه دنیا از جمله ایران شیوع پیدا کرده و با توجه به اینکه واجب است جلوی انتشار این ویروس گرفته شود، تاکید می‌شود مردم فردا به هیچ عنوان از خانه‌هایشان بیرون نیایند.

سردار رحیمی ادامه داد: تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در سراسر کشور بسته است و اگر بحث توقف در کنار تفرجگاه‌ها دیده شود هم به شدت برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: مردم امروز و فردا به پارک‌ها نروند/ جریمه نیم میلیونی در انتظار متخلفان

رئیس پلیس پایتخت گفت: هر خودرویی که فردا در بوستان‌ها وارد شود و یا نقض فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهد هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شود و هم یک ماه خودرو توقیف می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: نیروهای پلیس نه تنها در تهران بلکه در کشور در ۱۲۰۰ نقطه مستقر هستند، و خروج از شهرها ممنوع است.

به گفته وی در بزرگراه تهران-قم بیش از ۸۰ درصد کاهش تردد داشته ایم.

سردار رحیمی بیان کرد: فردا از ۵ صبح در تمامی نقاط تهران مستقر هستند و با ایجاد محافظ‌های فیزیکی ورودی به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را بسته ایم.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: اگر مدرک لازم مبنی بر اینکه بومی شهری نیستید نداشته باشید پلیس اجازه ورود و یا خروج به هیچ خودرویی را نمی‌دهد.

وی گفت: هدف اصلی طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش تجمعات است و بحث تعطیلی اصناف تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و فقط اصناف ضروری اجازه فعالیت دارند.

به گفته سردار رحیمی بیش از ۵۰ درصد اصناف با طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کرده اند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما می‌دانیم اصناف مشکل دارند و باید کرایه مغازه بدهند اما بحث سلامت مردم مهم‌تر است و خواهش می‌کنیم اصناف همچنان با این طرح همکاری کنند.

سردار رحیمی یادآور شد: تخلفات در فضای مجازی با تشکیل کارگروه فضای مجازی به حداقل رسیده است و جلوی هرگونه ایجاد شایعه و دروغ پراکنی در فضای مجازی گرفته شده است.

به گفته فرمانده انتظامی پایتخت ده‌ها کانال که ایجاد شایعه می‌کردند بسته شده و ادمین‌های آنها هم دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: ناجا همانطور که دوشادوش کادر درمانی در بحث کرونا کار می‌کند در حال انجام طرح نوروزی هم هست و بحث آزادسازی زندانیان زحمت ناجا را مضاعف کرده است.

سردار رحیمی گفت: اسامی تمامی زندانی‌هایی که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا آزاد می‌شوند در اختیار پلیس داده می‌شود که با رصدهای پلیس حدود ۶۰ درصد این افراد تحت نظر هستند تا تخلفی نداشته باشند.

کیانوش جهانپور سخنگو وزارت بهداشت اظهار کرد: افرادی که مبتلا به این بیماری شدند اصلاً تصور نمی‌کردند که این بیماری را بگیرند و این بیماری بتواند اینگونه برایشان آسیب درست کند.

وی افزود: بازگشت مسافران و برگزاری مراسم سیزده به در برای ما زنگ خطر است و ممکن است تمام زحمت‌هایی که این مدت کشیده شده است به هدر رود.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با همکاری قوه قضائیه اگر فردا کسی تخلف کند قطعاً با او برخورد می‌شود و هیچ گونه چشم پوشی نداریم.

جهانپور تصریح کرد: از مردم می‌خواهم شرایط پزشکان و پرستاران را درک کنند و همکاری‌های لازم را با طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

به گفته وی بیماری کرونا در ایران به فاز مدیریت رسیده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اخبار حوادث پلیس ویروس کرونا کیانوش جهانپور پلیس پایتخت قوه قضائیه قوه قضاییه فرمانده انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا ایران سردار رحیمی سردار حسین رحیمی تهران وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی رئیس پلیس پایتخت سردار رحیمی پایتخت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران در دام پلیس پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستگیری زورگیران بزرگراه صدر. رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ گفته: متهمانی که چند روز پیش با سلاح سرد به منظور موبایل قاپی در بزرگراه صدر زورگیری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ بابک نمک شناس میگه: صحنه جرم فردا با حضور متهمان و سردار محمدیان رییس پلیس تهران بزرگ بازسازی میشه.
---
مردم نگران تامین بنزین نباشند. مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در واکنش به انتشار خبری درخصوص تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های تهران در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم. وی افزود: موجودی سوخت جایگاه‌ها و مخازن ذخیره تکمیل و بنزین به میزان کافی موجود است و مردم نگران تامین سوخت نباشند.
---
مسافران پروازی روز دوشنبه با ۱۹۹ تماس بگیرند. با توجه به شرایط فعلی و پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی و لغو پرواز‌های تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا اطلاع بعدی، مسافران پروازی روز دوشنبه برای اطلاع از آخرین وضع پرواز خود و جلوگیری از معطلی، با سامانه ۱۹۹ تماس بگیرند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • زورگیران در دام پلیس پایتخت
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین