Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:26:38 GMT

زنان خانه دار بیشترین مبتلایان به کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۲۵۲

زنان خانه دار بیشترین مبتلایان به کرونا در خوزستان

استاندار خوزستان گفت:۳۹درصد مبتلایان ویروس کرونا در خوزستان زنان خانه دار هستند در رتبه های بعدی کارمندان و کارگران و بازنشستگان می باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی امشب در قالب گفت‌وگو تلویزیونی با مردم خوزستان، در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: در خوزستان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا به ۷۱۸ بیمار رسیده و آمار  امروز ۲۵ نفر بوده است؛در موارد فوت ناشی از کرونا به ۸۵ مورد رسیدیم و در ۲۴ ساعت گذشته ۵ فوتی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو هفته اخیر تعداد بیماران کاهش پیدا کرده، تعداد بیماران بستری افزایش پیدا کرده و تعداد بیماران بهبود یافته نیز افزایش پیدا کرده که نشان می‌دهد در بحث درمان و سلامت موفق عمل کردیم.

استاندار خوزستان گفت: موارد مشکوک ۳۲۰۰ نفر بوده که ۷۱۰ مثبت و مابقی کرونا نبودند و مربوط به دیگر بیمارها بود و ۱۷۸ مورد بستری در حال حاضر داریم.

وی ادامه داد: ۳۲۸۱ مورد اطرافیان بیماران کرونا  تست شدند که در صورت بیمار بودن سریعا مورد بررسی قرار گرفتند. ۱۹۶ نفر از آن‌ها مشکوک بودند و از این تعداد  ۴۷ مورد مثبت گزارش شدند که با جداسازی آن‌ها نگذاشتیم عامل انتقال به دیگران باشند.

شریعتی بیان کرد: ۵۷درصد مبتلایان بیماری زمینه‌ای داشته و ۴۳ درصد بیماری زمینه ای ندارند
اما ۸۱درصد فوتی‌ها کسانی هستند که بیماری زمینه ای دارند و ۱۹ درصد فوتی ها بیماری زمینه ای ندارند.

وی در خصوص چگونگی توزیع شغلی بیماران کرونایی گفت: ۳۹ درصد زنان خانه‌دار، ۱۰درصد بازنشسته ۱۰درصد کارمند و کارگر و میزان مبتلایان کادر درمان ۵درصد است که نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

دی افزود: از بانوان خانه دار درخواست می‌کنم به دلیل خطری که انها را تهدید می‌کند تا آنجایی که امکان دارد از منزل خارج نشوند‌.

شریعتی ادامه داد: بیشترین فوتی‌ها بیماری‌های قلبی وعروقی و ریوی دارند. ۵۶درصد فوتی مردان و ۴۴درصد زنان یعنی هم موارد فوت و ابتلا در مردان بیشتر است.

وی افزود: ۹۵درصد شهروندان و ۵درصدروستاییان به کرونا مبتلا شده اند و این نشان میدهد در روستاها به دلیل مداخلاتی که صورت گرفته  شرایط بهتر است.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز کرونا درمان بیماری زمینه ای تعداد بیماران پیدا کرده خانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: آمار فوتی‌ها و مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

­این مقام مسئول افزود: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان فارس با ۱۱ فوتی و استان اصفهان با ۷ نفر فوتی بوده است.

­سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال، ۵۴ نفر بر اثر غرق شدگی مصدوم شدند، گفت: آمار مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

­یکتاپرست با بیان اینکه بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان بوشهر با ۱۵ مصدوم و استان هرمزگان با ۸ مصدوم بوده است، افزود: در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ