Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ: مانند دوران دفاع مقدس در کنار دیگر اقشار جامعه با تمام توان برای ریشه کنی ویروس کورنا مبارزه میکنیم و ان شاء الله به زودی نابودی این بیماری منحوس را جشن می‌گیریم. 

«سلیمان مصطفی زاده» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت و ضرورت سرعت اقدام در مبارزه با کورنا گفت: چناچه می‌دانید نقطه قوت این ویروس خطرناک سرعت انتشار آن است که با این روش متاسفانه توانسته تمام کشورهای جهان را درگیر خود کند؛ پس در مبارزه با چنین دشمن سریعی مسلما باید برق آسا عمل کرد و راه های پیش روی او را به صورت همه جانبه و فراگیر قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش کلیدی کانون های مساجد در مبارزه با ویروس کورنا افزود: اقدامات بچه های مسجدی به دلیل بومی بودن و آشنایی کامل با فرهنگ و موقعیت هر محله یا روستا می‌تواند مکمل فعالیتهای نظام سلامت باشد  و از این رهگذر ما در کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت حرّ طی یک سری فعالیتهای هماهنگ مانند تولید ماسک توسط بانوان به صورت انبوه - ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی - توزیع مواد بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کورنا بین خانواده های نیازمند و ... از همان روزهای نخستین در صف اول مبارزه با کورنا هستیم.

 

وی با ابراز خرسندی از همدلی و همکاری بچه های مسجد حاج یوسف تبریز در تشریح این اقدامات گفت: یکی از اقدامات مهم و اساسی کانون فرهنگی هنری حرّ غربال گری ساکنان محلهء شهید جدیری تبریز و بالابردن سطح آگاهی عمومی در مورد راه‌های پیشگیری شیوع ویروس کورنا است که با نصب بنر در محلهای پرتردد و پخش بسته های آموزشی و تماس های تلفنی و اینترنتی همه روزه درحال پیگیری و تکمیل است.

 

مصطفی زاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت گند زدائی معابر و اماکن عمومی و اثرات آن در پایین آوردن درصد احتمال ابتلاء مردم به کورنا گفت: خوشبختانه با عزم محکم بچه های مسجد حاج یوسف همه روزه معابر عمومی محله شهید جدیری تبریز توسط اکیبهای آموزش دیدهء ۴نفره ضدعفونی و گندزدایی می‌شود که تا کنون بیش از ۲هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده با هزینه مردمی در این کار مصرف شده است که امیدواریم با کمکهای دولتی و تهیه مواد مورد نیاز این روند ادامه پیدا کند.

 

او با اظهار تاسف از وجود پدیدهء کثیف احتکار ماسک آنهم در شرایط بحرانی و کم کاری برخی از ارگانهای مسوول اضافه کرد: همپای دیگر نهادهای مسجدی با مدیریت کانون فرهنگی هنری حرّ و همت بانوان محله شهید جدیری، تعداد زیادی ماسک با کیفیت و قابل شستشو، توسط ۴۳ دستگاه چرخ خیاطی در پایگاه مقاومت جناب حرّ و چند خانهء همجوار مسجد حاج یوسف؛ البته با هزینه های مردمی و کمک خیرین تهیه و تولید شده است.

 

وی در پایان سخنان خود با گلایه از عدم اختصاص کمکهای مالی از طرف دولت و ارگانهای مسوول استانی و شهری در این طرح گفت: تمامی هزینهء اقدامات مذکور از محل کمک های مردمی و توسط خیرین تامین می‌شود که با اینهمه تا این لحظه بیش از ۱۰ میلیون تومان بابت خرید مواد مورد نیاز اعم از پارچه و مواد ضدعفونی کننده به بازار بدهکاریم و متاسفانه شاید این امر موجب کندی و یا تعطیلی کامل این فعالیتها شود.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد