Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود سونی پیکچرز امسال تعدادی از فیلم‌های اصلی خود را اکران کند که هر کدام برای پر کردن سینما‌ها در سراسر جهان کافی بودند. با این حال، تاریخ اکران همه آن‌ها به غیر از یکی از، به لطف COVID-19 تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است.

فیلم‌های به تعویق افتاده سونی پیکچرز

طبق گزارش یکی از خبرگزاری‌های خارجی، سونی در طول سال ۲۰۲۰ قصد داشت شش فیلم اصلی را اکران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم‌ها شامل Greyhound، Uncharted، Ghostbusters: Afterlife، Peter Rabbit 2: The Runaway و Morbuis می‌شدند. هر کدام از این فیلم‌ها داستان خاص خود را دارند، برای مثال Greyhound درباره جنگ جهانی دوم و Morbuis فیلم جدیدی از دنیای مارول است.

تنها فیلمی که اکران آن به تاخیر نیفتد

آن فیلمی که پیشتر گفتیم تاریخ اکران آن به تعویق نیفتد، درام کوین هارت با نام Fatherhood است، که تاریخ انتشار آن از اول ژانویه ۲۰۲۱ به ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ منتقل شده است. تمام فیلم‌های سونی که با تاخیر همراه خواهند بود در بالا ذکر شده اند.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کنسول پلی استیشن ۵ رسما معرفی شد

زمان اکران اعلام شده برای فیلم‌های سونی

اکنون می‌دانیم که Peter Rabbit 2 ژانویه سال آینده اکران خواهد شد، در حالی که Ghostbusters و Morbuis مارس را در اختیار خود قرار داده اند. همچنین ما در ماه اکتبر فیلم uncharted را خواهیم دید. البته برای Greyhound و فیلم بدون عنوان مارول هنوز تاریخ اکرانی اعلام نشده است. به همین دلیل به احتمال زیاد اکران این دو فیلم بیشتر از بقیه با تاخیر رو به رو خواهد شد.

اکران هر یک از این فیلم‌ها قبل از پایان تابستان امسال به دلیل عدم اطمینان به شرایطی که بتوانیم به برخی از وجوه زندگی عادی خود برگردیم، کم حس می‌شود. در این میان، هیچ کمبودی در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها برای جلب توجه از طریق خدمات استریم مانند Netflix، Prime Video و Disney + وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سونی فیلم سینمایی فیلم جدید فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «جنگل پرتقال»، نخستین ساخته آرمان خوانساریان در پلتفرم فیلیمو آغاز شد.

«جنگل پرتقال» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، روایتگر داستان معلمی به نام علی بهاریان با نام هنری سهراب بهاریان است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده‌ و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم بر خلاف میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

میر سعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی بازیگران اصلی «جنگل پرتقال» هستند. این فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که با تهیه کنندگی رسول صدر عاملی، آبان ماه سال گذشته روی پرده سینماهای کشور بود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

کد خبر 6062896 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • بازی GTA 6 احتمال دارد با تاخیر منتشر شود