Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@14:49:46 GMT

عربستان به خاطر کرونا عمره و تمتع را تعلیق کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۲۸۴

عربستان به خاطر کرونا عمره و تمتع را تعلیق کرد

رسانه‌های دولتی عربستان سعودی از تعلیق ثبت‌نام و اعزام مسلمانان به حج و عمره مفرده با توجه به شیوع بی سابقه کرونا در جهان توسط وزیر حج و عمره‌ی عربستان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربستان سعودی از مسلمانان خواسته است که با توجه به گسترش ویروس همه‌گیر کرونا و تا بهتر شدن شرایط از ثبت‌نام و حضور در حج و عمره مفرده پرهیز کنند و فعلا صبر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور معمول سالانه حدود ۲/۵ میلیون زائر برای انجام مناسک حج در مقدس‌ترین اماکن اسلام در مکه و مدینه گرد هم جمع می‌شوند که این امر یک بار در طول زندگی برای هر مسلمان متمول به وقوع می‌پیوندد و منبع اصلی درآمد برای مسند پادشاهی عربستان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیوع کرونا تعلیق تمتع و عمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران عمره مفرده از مازندران در تاریخ ۱۰ اردیبهشت انجام خواهد شد.


حسنی افزود: پرواز‌های عممره مفرده پس از ۹ سال، دوباره از سر گرفته شد و در این تنها پرواز عمره از فرودگاه شهدای ساری، دو کاروان از مازندران و یک کاروان از استان گلستان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.


حسنی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

 


فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده و ان شاالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی