Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:31:00 GMT

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۳۱۳

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر سه‌شنبه شب درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم، افزود: عمل به توصیه‌های پزشکی و قرنطینه خانگی در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ضروری است.

وی ادامه داد: افرادی که به مسافرت رفته‌اند، از روی شماره پلاک آنها شماره تماس استخراج و توسط نیروی انتظامی دراختیار ما قرار گرفته‌است که در حال تماس با این افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر افزود: دراین تماس‌ها از این افراد خواسته می‌شود که اگر بازنگشته اند حتما بازگشته و از سوی دیگر درسامانه salamat.gov.ir ثبت نام و از سوی دیگر غربالگری بر روی آنها انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، تاکید کرد: تا به این لحظه ۴۶۱ هزار و ۲۸۵ نفر از مردم قم در سامانه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۷۹۹ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۱۶۱ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم مسافران نیروی انتظامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عموم مردم می توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
درخشان افزود: این جشنواره  ۳۱ اردیبهشت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای) انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی(در راستای جوانی جمعیت)  برگزار می شود.


دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • ◄ برای اطلاع از وضعیت پروازها با چه شماره هایی تماس بگیریم؟
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • احتمال انتقال بیماری کریمه کنگو هنگام تکه‌تکه کردن گوشت