Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@06:20:50 GMT

ریاضیدان برجسته ایرانی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۴۰۸

ریاضیدان برجسته ایرانی درگذشت

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پروفسور جواد بهبودیان، ریاضیدان برجسته ایرانی و استاد ریاضی دانشگاه شیراز امروز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۹۹ دار فانی را وداع گفت.
پروفسور جواد بهبودیان مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه میشیگان به پایان رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروفسور ایرانی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جواد حسینی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با بیان اینکه حجاب هم واجب شرعی و از لحاظ قانونی تکلیف است، اظهار کرد: امروز مردم به صورت جدی دغدغه حجاب دارند و همه ما نیز در این خصوص وظیفه داریم به مقوله عفاف و حجاب توجه کنیم.

وی افزود: پلیس با اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) در حال خدمت به مردم است و این اقدام پسندیده نیز نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای ایجاد امنیت، گفت: امیدوارم مردم نیز در اجرای این طرح همچون گذشته در رستای همکاری با پلیس نقش آفرینی کنند.

حسینی افزود: همه ما وظیفه داریم در این طرح قانونمدارانه عمل کنیم و درراستای سالم سازی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به وسیله رسانه‌ها به دنبال ترویج مسائل فرهنگی غربی و ایجاد شکاف میان خانواده و بنیان خانواده هستند و جامعه را دچار آسیب‌های گوناگون کنند که می‌طلبد نهادها و مسئولان در این خصوص با مشارکت مردم در جهت سالم ماندن جامعه و افزایش سلامت روانی و تکیم خانواده‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6081100

دیگر خبرها

  • دو نوازی پورناظری‌ها در چند متری نقش برجسته بیستون / پدر و پسر درخشیدند (فیلم)
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت