Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی از اعمال محدودیت تردد و توقف خودروها در روز طبیعت خبر داد و گفت: خودروهایی که تردد و توقف غیرضرور داشته باشد مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی سهرابی» امروز(چهارشنبه 13 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم براساس رسم دیرینه ای که دارند در روز طبیعت به تفرجگاه ها سفر می کنند اما امسال با توجه به شیوع کرونا و حساسیت شرایط، نوروز و روز طبیعت متفاوتی را سپری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور گرگان ادامه داد: در صورتی که مردم به توصیه های پیشگیرانه توجه نکنند و روز طبیعت از منزل خارج شوند شیوع کرونا شدت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه تمهیداتی برای پیشگیری از شیوع کرونا اتخاذ شده است، گفت: همه مسئولان تلاش خود را به کار گرفتند تا زنجیره انتقال بیماری کووید19 قطع شود.

 

سهرابی با بیان اینکه برای روز طبیعت محدودیت های بسیار سنگینی در گرگان اعمال می شود، افزود: مسدودسازی ورودی شهر گرگان و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از جمله برنامه های مهم ما در روز طبیعت است.

 

رئیس پلیس راهور گرگان تأکید کرد: خودروهای غیربومی تنها می توانند از شهر گرگان عبور کنند و در صورتی که تحت هر عنوانی قصد ورود به داخل شهر را داشته باشند اعمال قانون و جریمه 500 هزار تومانی برای آنها لحاظ می شود و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه خودروهای بومی درون شهری باید از تردد غیرضرور پرهیز کنند، یادآور شد: خودروهای درون شهری جز در موارد بسیار ضروری اجازه تردد در سطح شهر را ندارند.

 

سهرابی از مردم درخواست کرد در روز طبیعت از منزل خارج نشوند و افزود: تمامی تفرجگاه های استان گلستان در روز 13 فروردین با موانع فیزیکی مسدود شده است و حتی اگر خودرویی بخواهد تحت هر شرایطی وارد تفرجگاه شود موفق نخواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور گرگان اضافه کرد: در روز طبیعت علاوه بر محدودیت تردد، محدودیت توقف را خواهیم داشت و خودروهایی که تردد و توقف غیرضرور داشته باشند مشمول جریمه 500 هزار تومانی می شوند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی سهرابی رئیس پلیس راهور گرگان روز طبیعت محدودیت ترافیکی روز طبیعت تردد و توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در کلانشهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب برگزاری رژه روز ارتش محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در شهر اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از محدوده انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع است.

کد خبر 745261

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • جریمه 500 میلیونی هاشمی‌نسب
  • خودروهای لوکس در انتظار مالیات
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر