Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:29:11 GMT

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه الشعیرات در حمص

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۴۹۹

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه الشعیرات در حمص

جنگنده های رژیم صهیونیستی ، موشک های خود را با نقض حریم هوایی لبنان به سمت فرودگاه الشعیرات در حمص در سوریه شلیک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبرگزاری سوریه(سانا) گزارش داد: سامانه دفاع هوایی سوریه شب گذشته (سه شنبه 12 فروردین 1399) موشک های رژیم صهیونیستی را بر فراز شهر حمص رهگیری و منهدم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری سوریه اعلام کرد: جنگنده های رژیم صهیونیستی موشک های خود را با نقض حریم هوایی لبنان به سمت فرودگاه الشعیرات در حمص سوریه شلیک کردند. اما سامانه دفاع هوایی سوریه با این حمله موشکی مقابله کرد.

 

دیده بان حقوق بشر سوریه شب گذشته گزارش داد: جنگنده های این رژیم، هشت موشک از حریم هوایی لبنان به سمت فرودگاه الشعیرات در حمص شلیک کردند. صدای شلیک سامانه دفاع هوایی برای مقابله با این حمله موشکی شنیده شده است.

 

این حمله موشکی رژیم صهیونیستی درحالی است که ویروس کرونا به طور گسترده در این رژیم در حال شیوع است و تعداد فوت شدگان آن تا این لحظه به 20 نفر رسیده است.

 

در همین حال، جنگنده های رژیم صهیونیستی در مارس 2020 میلادی به دو پایگاه نظامی سوریه در حمص و قنیطره در الجولان حمله کردند که در نتیجه آن تعدادی از نظامیان سوریه کشته و زخمی شدند.

 

منابع آگاه در آن زمان اعلام کرده بودند که این جنگنده ها هشت موشک به سمت فرودگاه الشعیرات در جنوب شرقی استان حمص شلیک کردند که سامانه هوایی سوریه پنج موشک را منهدم کرد و سه موشک دیگر به این فرودگاه اصابت کرد.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله موشکی رژیم صهیونیستی سوریه فرودگاه الشعیرات در حمص رژیم صهیونیستی حمله موشکی شلیک کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله السلام واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که به دنبال آن تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه نیز هدف قرار دادند. این جنگنده‌های متجاوز ساعتی قبل شمال اردوگاه النصیرات را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های جنگنده‌های این رژیم بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های زمینی بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را در برگرفت. عناصر رژیم صهیونیستی بمب‌های دودزا به سمت فلسطینی‌های ساکن بیت لاهیا شلیک کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محل تجمع آوارگان فلسطینی در نزدیکی مدرسه ابوعربان در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که به دنبال آن دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت سه کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۹ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6087210

دیگر خبرها

  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان