Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: در روز 9 فروردین 40 هزار خودرو وارد استان شد، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 193 هزار خودرو بود که 80 درصد کاهش ورود خودرو را در این روز شاهد بودیم.

بیژن سلیمان ‌پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به زائران هندی در قم اظهار کرد: پس از شیوع کرونا به دلیل لغو پروازها، هزار و 138 زائر هندی در قم گرفتار شدند که 852 زائر طی پنج مرحله به هند بازگرانده شدند و 336 زائر دیگر در دو مرکز در قرنطینه هستند تا به کشورشان برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زائران هندی پیش از شیوع کرونا به قم سفر کرده بودند و لغو ناگهانی پروازها موجب تاخیر در بازگشت این زائران به کشورشان بودند، استاندار قم جلساتی را با سفرای برخی از کشورها برای حل چنین مشکلاتی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم افزود: این استان در شاهراه ارتباطی 17 استان است و تمام مسافران استان‌های غربی و جنوبی از قم هم عبور می‌کنند، در روز 9 فروردین 40 هزار خودرو وارد استان شد، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 193 هزار خودرو بود که 80 درصد کاهش ورود خودرو را در این روز شاهد بودیم.

سلیمان ‌پور با اشاره به خودروهای ورودی به استان قم اظهار کرد: در روز 10 فروردین 37 هزار خودرو وارد استان شد، در حالی که این رقم در روز مشابه سال گذشته 163 هزار خودرو  بود و 79 درصد کاهش در ورود خودروها به استان قم در این روز نسبت به سال گذشته رخ داد.

وی ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در هشت محور اصلی و 20 محور فرعی در استان قم اجرا و از ورود 10 هزار و 418 خودروی غیربومی به قم جلوگیری شده است، از زمان اجرای این طرح 71 خودروی غیربومی از داخل قم به خارج از استان هدایت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اجازه ورود به هفت هزار و 916 خودروی بومی به شهر قم داده شده است، در این مدت به دلیل عدم رعایت قانون، 19 خودرو جریمه و 12 خودرو توقیف شدند.

انتهای پیام/78004*40

منبع: فارس

کلیدواژه: سلیمان پور قم کرونا استانداری قم سال گذشته استاندار قم ورود خودرو هزار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم