Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانم که از دوچرخه‌های ورزشی فلای‌ویل استفاده می‌کرده اخیرا از مشکلات پیش آمده توسط این شرکت شکایت کرده است. این شخص که یک برنامه روزانه برای تمرین‌های خود داشته، هر روز ساعت ۴:۳۰ صبح از خواب بیدار می‌شده و برای تمرین به سمت دوچرخه الکتریکی خود می‌رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سال ۲۰۱۳ مشتری این شرکت بوده و از محصولات آن‌ها استفاده می‌کرده و زمانی که شرکت فلای‌ویل به همراه پلوتون دوچرخه جدیدی را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد او بدون اندکی صبر آن را خریداری کرد.

شکایت خانم از محصولات پلوتون

این خانم درباره مشکلات خود اظهار کرد: " من پنج بار در هفته را به تمرین با این دوچرخه می‌پرداختم. اول صبح‌ها به راندن آن مشغول می‌شدم و بعد از ظهر‌ها این تمرین را سنگین‌تر می‌کردم ". این شخص همچنین آخر هفته‌ها به انجمن‌های ورزشی این شرکت می‌رفت و با این افراد به تمرین می‌پرداخت. شگفت‌انگیزی زمانی به زندگی این شخص ورود کرد که او یک ایمیل از شرکت پلوتون دریافت کرد. این شرکت به زن مذکور اعلام کرد که دوچرخه الکتریکی ۱۹۹۹ دلاری وی تا آخر ماه غیر فعال خواهد شد.

بر طبق گفته خبرگذاری‌ها شرکت فلای‌ویل با پلوتون به مشکل قراردادی خوردند. این مشکل در اوایل ماه فوریه پیش آمد و این دو شرکت را به دادگاه کشاند. این زن در ادامه اظهارات خود گفت: " این پیام من را شکه کرد، من می‌دانستم که مشکلاتی بین این دو شرکت پیش آمده، اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم تا دستگاه‌‎های ما را غیرفعال کنند ". این شخص با وجود این مشکلات اعلام کرده که تا زمان برطرف شدن ایرادات دستگاه به انجمن قبلی می‌رود تا تمرینات خود را به صورت پیوسته انجام دهد.

این زن همچنین معتقد است که انجام چنین اقدامی ناجوانمردانه است و خریداران نباید تحت تاثیر مشکلات دو شرکت قرار گیرند. او همچنین این دردسر‌ها را یک درس دانست تا دیگر با سیستم‌هایی که در حال توسعه هستند ارتباطی برقرار نکند. او در آخر گفت: " فکر نمی‌کنم این امر باعث شود که تمرینات خود را قطع کنم. این احتمال وجود دارد که در صورت حل نشدن مشکلات در مدت زمان کم، من یک سیستم ورزشی دیگر خریداری کنم. امیدوارم این شرکت‌ها در آخر خصارت وارد شده به من را پرداخت کنند ".

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش همگانی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است