Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@15:00:30 GMT

«کروناگاه» بخش ویژه دومین جشنواره رسانه‌ای نبا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۶۲۵

«کروناگاه» بخش ویژه دومین جشنواره رسانه‌ای نبا

مهلت ارسال آثار به بخش ویژه دومین جشنواره رسانه‌ای نبا تا پایان تعطیلات کرونایی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بخش ویژه دومین جشنواره رسانه‌ای نبرد با عنوان «کروناگاه» در خصوص واکنش‌های رسانه‌ای به بحران کرونا است و متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان تعطیلات کرونایی آثار خود را تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آثاری که به این جشنواره ارسال می‌شوند باید در قالب متن، نشریه، یادداشت، گزارش و کلیپ، پاکدست و سایر قالب‌های خلاقانه رسانه‌ای نظیر برنامه‌های اینستاگرامی باشد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شناسایی کاربری @naba_admin در تلگرام ارسال کنند.

دانشجویان سراسر کشور تا بیستم فروردین ماه سال ۹۹ فرصت دارند آثار خود را به دومین جشنواره رسانه‌ای نبا ارسال کنند. این جشنواده در ۶ محور نشریه، برد، پادکست، تبلیغات، فضاسازی و دکور و کلیپ برگزار می‌شود.

بخش ویژه‌ جشنواره (در دو بخش کلیپ و نشریه) در حوزه‌های نظارت مردمی بر تصمیم مسئولان با محوریت اعتراضات مردمی، مصرف‌گرایی و جایگاه آن در سبک زندگی، فعالیت اجتماعی زنان، خاورمیانه در دوران بعد از معامله قرن و رواج یافتن آموزش پولی در دانشگاه‌ها است.

این جشنواره همراه با اعطای جوایز نقدی، لوح تقدیر، جوایز موقعیتی و خدمات رایگان مؤسسه نبا به برگزیدگان است. گفتنی است مجموعه پنج میلیون تومان برای نفرات برتر از جمله جوایز دومین جشنواره رسانه‌ای نبا است. 

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا جشنواره رسانه ای نبا بخش ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان ششمین دوره دوسالانه بین المللی «کارتون کتاب» با هدف ارایه نگاه هنرمندان ملی و بین المللی در حوزه‌های کتاب و کتابخوانی منتشر شد.

کاریکاتور اندیشه مصوری است که نقش بسیار ارزنده‌ای در برقراری ارتباط و ایجاد انگیزه در مخاطبان داشته و مضمون را مطابق خواست، ظرفیت و سلیقه آنان سوق داده و به سمت اندیشه و عمل دلخواه هدایت می‌کند و در عمق لایه‌های جامعه نهادینه می‌نماید. در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی برگزار می‌شود.

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند. در این مسابقه هر گونه استفاده از هوش مصنوعی برای خلق اثر باعث حذف آن خواهد شد. تمامی آثار دستی و دیجیتالی پذیرفته می‌شود و برای ارائه آثار دستی، باید عکس باکیفیت از اثر گرفته یا اسکن و ارسال شود. آثار ارسالی نباید تکراری و برگزیده سایر جشنواره‌ها باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی متعلق به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد بود؛ به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب مبلغ ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد. همچنین ۶ نفر در بخش مبتدی لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند. برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند. آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

کد خبر 6086680 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید