Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران در بروجرد گفت: گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران ۴۰ هزار ماسک بهداشتی تولید و به شکل رایگان توزیع کرده است.

محمدحسین سیف‌السادات، عضو گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران در بروجرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به این‌که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با کمک لرستانی‌ها و خیرین مقیم تهران و کشور اقدام به تولید ماسک برای جلوگیری از بیماری کرونا کردند، اظهار کرد: این گروه جهادی در قالب پویش امدادرسانی به هم‌تباران توسط جمعی از دوستان فرهیخته لرستانی مقیم تهران با هدف پشتیبانی گروه‌های جهادی استان لرستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که پویش امدادرسانی به همتباران و گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با هدف تهیه و توزیع نیازها و اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی بین مردم لرستان شروع به فعالیت کرده است، افزود: این مجموعه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا کمر همت بسته‌اند تا شانه به شانه دیگر گروه‌های جهادی، مردم را برای مقابله با ویروس کوئید ۱۹ یاری کنند. 

سیف‌السادات با تاکید بر این‌که فراخوان عمومی در فضای مجازی در راستای جذب کمک‌های مردمی اقدام شد که خوشبختانه با استقبال همتباران لرستانی سراسر کشور مواجه شدیم، عنوان کرد: در یک تقسیم کار عملیاتی، اعضای این پویش و گروه جهادی، مسئولیت پشتیبانی یک شهر از استان لرستان را به عهدی گرفته و برخی دیگر وظیفه رایزنی تقویت فعالیت‌های این گروه جهادی در تهران را بر عهده گرفتند.

عضو گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با اشاره به این‌که مسئولیت پشتیبانی شهر بروجرد را عهده‌دار هستم، افزود: با هماهنگی مسئولین اجرایی بروجرد از جمله فرمانداری بروجرد و شرکت زاگرس پوش بروجرد در راستای تهیه و توزیع ماسک بهداشتی به شهروندان اقدامات خوبی به انجام رساندیم این در حالی است که فعالیت این پویش تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت‌

وی در خصوص آخرین گزارش از وضعیت  دوخت و توزیع ماسک در استان گفت: ۱۳ هزار ماسک تهیه و به شکل رایگان توزیع شده است به شکلی که تعداد هزار ماسک تحویل خدمات شهری شهرداری بروجرد و هزار ماسک دیگر به شبکه بهداشت بروجرد اهدا شد.

سیف‌السادات با تاکید بر این‌که به هر کدام از شهرستان‌های الیگودرز، درود و ازنا تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک اهدا شده است، اضافه کرد: چهارشنبه ۱۳ فروردین، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک به تحویل به اورژانس خرم‌آباد و هزار و ۵۰۰ ماسک به خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد ارسال می‌شود، افزود: با توجه به روند تدریجی نیاز مردم به ماسک بهداشتی تعداد ۳۰ هزار ماسک در خط تولید می‌باشد که به مرور زمان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران لرستان ماسک تولید مقیم تهران هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳و ماه مبارک رمضان در استان خراسان ۱۵۷۲ گروه جهادی خدمات ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است، افزود: خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب اسلامی توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

وی گفت: امسال نیز که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته شده است جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند ما باید قدردان تلاش‌های مخلصانه بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی باشیم همچنان که شاهد مجاهدت آنان در سنگر جهاد و خدمت هستیم.

روحانی افزود: این گروه‌ها در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد ند که این خدمات در عرصه‌های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه بوده است. 

وی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی، برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل