Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@23:14:57 GMT

پلیس: زندانیان آزاد شده تحت رصد هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۷۲۳

پلیس: زندانیان آزاد شده تحت رصد هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: زندانیان آزاد شده توسط پلیس پیشگیری، آگاهی، امنیت و کلانتری‌ها کنترل می‌شوند.

به گزارش تسنیم؛ سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی درباره آزادی برخی زندانیان و نگرانی‌های موجود مبنی بر عدم تکرار جرم توسط آنها، اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر فعالیت دوشادوش در کنار تمام بخشها، کادر درمانی و وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا، طرح نوروزی خود را نیز انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در ایام نوروز وقوع سرقت قدری بالا می‌رود، گفت: بحث آزادسازی زندانیان زحمت ما را مضاعف کرد البته هماهنگی خوبی با دستگاه قضائی داریم و اسامی تمام زندانیان آزادشده به پلیس داده شده است.

وی تصریح کرد: زندانیان آزاد شده توسط پلیس پیشگیری، کلانتری‌ها، پلیس آگاهی و امنیت کنترل می‌شوند البته برخی جرائم و سرقتها در این مدت قدری افزایش پیدا کرده اما اقدام قوه‌قضائیه بر بها دادن به جان یک مجرم محکوم شده را ارج می‌نهیم و ما نیز باید بیشتر تلاش کنیم.

این مقام انتظامی درباره اقدامات پلیس در مقابله با شایعه‌پردازان در فضای مجازی نیز گفت: پلیس به سرعت پس از انتخابات و با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه ویژه‌ای را تحت عنوان مبارزه با کرونا تشکیل داد.

وی خاطرنشان کرد: در این قرارگاه کارگروه‌های تشکیل شد که یکی از آنها کارگروه فضای مجازی بود، تاکنون نیز ادمین ده‌ها کانال شایعه‌ساز بازداشت و کانالها مسدود شده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031fp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان