Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:36:07 GMT

اضافه شدن شخصیت‌های ورزشی بزرگ به بازی NBA 2K20

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۷۷۱

اضافه شدن شخصیت‌های ورزشی بزرگ به بازی NBA 2K20

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه NBA2K همواره یکی از برترین مجموعه‌های شبیه سازی رشته بسکتبال است که توسط شرکت 2K Games عرضه و وارد بازار می‌شود. این بازی در سال‌های اخیر توانسته است به محبوبیت بسیار خوبی از سوی کاربران دست پیدا کند و به عنوان یکی از برترین عناوین شبیه سازی رشته‌های ورزشی انتخاب شود؛ در این بازی تمام تیم‌های بزرگ جهانی به همراه تمامی بازیکنان آن وجود دارند و گیمر می‌تواند به اختیار خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب یا به رقابت با آن‌ها بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت بسیار زیادی است که گیمرها در آرزوی ساخت تیم رویایی خود و اضافه کردن بازیکنان قدیمی یا جدید به آن هستند. اما به تازگی شرکت 2K Games اعلام کرده است که قصد دارد به مرور زمان این امکان را در اختیار گیمرها قرار دهد و برای شروع، این شرکت در حال تصویر برداری سه بعدی از William که یکی از ورزشکاران محبوب بسکتبالی است بوده و قصد دارد این شخصیت را به بازی خود اضافه کند.

تصویر براری از ستاره بزرگ 2K به این صورت است که به طور همزمان حدود ۱۴۰ دوربین حرکات وی را ضبط می‌کند و سپس جزییات بدن وی از طریق ۱۴۶ دوربین پیکسلگون بازسازی و وارد بازی خواهد شد. طبق اعلام شرکت سازنده در این تصویر برداری حتی لبخند و یا ناراحتی این ورزشکار نیز ضبط شده است و تمامی این مارد به طبیعی‌تر شدن بازی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین خودروی فولکس واگن در سری‌های R قرار دارد

شرکت 2K Gmaes پیش از این نیز از تصویر برداری برای استفاده در بازی خود استفاده کرده است که همه مواردی که از این طریق وار بازی شده‌اند، از بالاترین جزییات برخوردار بوده‌اند. با این حال هنوز تاریخ اضافه شدن این شخصیت به بازی اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی بعدی 2K Gams منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی nba 2k20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد