Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ؛ محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خیرین پیش از این نیز در کارهای خیرخواهانه، کمک به ایتام و خانواده‌های محروم نقش زیادی داشتند، افزود: باتوجه به شرایط جامعه هدف بهزیستی وشیوع ویروس کرونا و همت والای خیرین در سطح استان، اقلام بهداشتی به ارزش ۳۱ میلیون تومان از طریق حسینیه اعظم، موسسه خیریه امام جعفر صادق و همچنین موسسه کلبه مهربانی در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شهرستان ابهر به جهت تعطیلی کسب و کار خرد مددجویان و تامین معیشت آن‌ها مبلغ ۳۰ میلیون تومان از جانب خیرین این شهرستان به حساب مددجویان واریز گردید وهمچنین پک موادشوینده وضدعفونی کننده، ماسک ولوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش ۱۷ میلیون تومان به ۸۵ نفرو به هرنفر ۲۰۰ هزارتومان خریداری ودراختیارمددجویان قرارگرفته شد.

محمدی عنوان کرد: اهدا ۵۰۰ ماسک و توزیع اقلام بهداشتی و تامین معیشت تعدادی از مددجویان به ارزش نزدیک به ۳۰ میلیون تومان از اقدامات خیرین شهرستان خرمدره جهت پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

این مقام‌مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده نیز خیرین نزدیک به ۲۳ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده یاری رسانده اند، عنوان نمود: در تمامی مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی استان، توزیع نذورات ممنوع است و از مردم خیر و نوعدوست استان خواستاریم تا بهبود شرایط کنونی، نذورات خود را در قالب وسایل بهداشتی و یا کمک‌های نقدی به این مجموعه انجام دهند.

او بااشاره به اختصاص شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست زنجانی خاطرنشان کرد: جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید.

۴۶

کد خبر 1371265

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان زنجان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری