Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:40:57 GMT

کدام مسؤولان دولتی تهران کرونایی شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۹۲۶

کدام مسؤولان دولتی تهران کرونایی شدند؟

 نوع جدید کرونا ویروس با نام علمی «کووید۱۹» که در ابتدا گمان می‌کردند که نوع ناشناخته‌ای از بیماری ذات‌الریه است، از دی‌ماه سال گذشته در ووهان چین شیوع یافته و اکنون حدود ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده و هنوز گسترش آن متوقف نشده است‌.

بر این اساس، بیش از یک ماه است که مردم ایران و به تبع استان تهران با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و این ویروس زندگی عادی آنان را مختل کرده است؛ ویروسی که برایش مردم عادی و مسئول فرقی ندارد و همه را درگیر خود کرده است؛ طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان، مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری تا به امروز به حدود ۴۵ هزار تن رسیده و نزدیک ۳ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در کشورمان، برخی مسؤولان با انتشار پست یا فیلمی در فضای مجازی از مبتلا شدن خود به این ویروس خبر دادند.

 

۴ معاون و مدیرکل در ساختمان استانداری تهران کرونایی شدند

از این رو، شیوع کرونا بین مسؤولان دولتی در استان تهران مورد بررسی قرار گرفته است؛ این ویروس که به نظر می‌رسد بیشتر گریبان‌گیر مسؤولان استانداری شده، شکرالله حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی و غلامرضا عباس‌پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از مسؤولانی دولتی بودند که کرونایی شدند و پس از دوران قرنطینه به کار بازگشتند.

از دیگر مسؤولان کرونایی در استانداری تهران می‌توان به جمال زنگیشه، مدیرکل بازرسی و همچنین محمد کرم محمدی، مدیرکل امنیتی اشاره کرد که بر اساس گزارش‌ها مدیرکل امنیتی استانداری در قرنطینه قرار دارد.

البته در اسفندماه سال گذشته اخباری مبنی بر ابتلای محسنی‌بندپی، استاندار تهران به ویروس کرونا منتشر شد که بلافاصله توسط روابط عمومی استانداری تهران تکذیب شد.

اما در شهرستان‌های استان تهران نیز، آزمایش ابتلای مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان اسلامشهر به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و وی با توجه به سابقه جانبازی که داشت در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت؛ فرماندار شهرستان اسلامشهر پس از طی شدن روند درمان و بهبود نسبی به قرنطینه خانگی منتقل شد تا روند درمان خود را تکمیل کند و این روزها به فرمانداری بازگشته است.

از دیگر مسؤولانی که در استان تهران به ویروس کرونا مبتلا شد و متاسفانه به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای جان خود را از دست داد، حجت‌الله حسن‌زاده معاون جوان سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه بود؛ خوشبختانه هنوز گزارش‌هایی در خصوص ابتلای دیگر مسؤولان دستگاه‌ها و نهادها در استان تهران به کرونا وجود ندارد.

بی‌شک‌ کرونا، ویروسی است که برایش وزیر، نماینده مجلس، عضو شورای شهر، پزشک، پرستار، فعال سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و خلاصه فقیر و ثروتمند تفاوتی ندارد و ممکن است هر فردی را مبتلا کند؛ کما اینکه بعد از ورود به ایران هم افراد زیادی از جمله نمایندگان و وزرا مبتلا شدند.

اما در این زمینه، می‌توان با رعایت اصول بهداشتی و انجام پیشگیری‌های لازم آن را شکست داد؛ خودداری از ترددهای غیر ضروری، عدم حضور در تجمعات و قرنطینه خانگی از جمله مواردی است که باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر کرونا تهران استانداری تهران مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان