Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله خجسته‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعدادی از خروجی شهرهای استان از جمله شهر سمنان به سمت مناطق خوش آب و هوای بالادست در روز طبیعت به منظور حفظ سلامتی شهروندان مسدود می‌شود.

وی با اشاره به مسدودسازی مسیرهای دسترسی به مناطق حفاظت شده استان سمنان، بیان کرد: براساس اعلام محیط زیست، راه‌های دسترسی به مناطق تحت مدیریت و حفاظت شده این استان برای جلوگیری از هرنوع تجمع و قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  در روز سیزدهم فروردین مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا سمنان‌ با اشاره به اجرای طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی، تصریح کرد: براساس این طرح ورود غیرساکنان به هر شهری ممنوع است و اجرای آن، در کاهش آمار تردد خودروها تاثیر قابل توجهی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، اگر خودرویی از خروجی‌ها به هر طریقی عبور کند، براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی شهر دیگر متوقف می‌شود.

خجسته‌پور ابرازداشت: مسیر تمام بوستان‌ها و تفرجگاه‌های در شهرستان‌های استان مسدود شده و نیروی انتظامی روز طبیعت به صورت گشت در این مناطق حضور دارد و از برپایی چادر و تجمع افراد به طور قطع جلوگیری می‌ شود.

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا سمنان‌ یادآور شد: از آن جایی که اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین تمدید شده، تمام مدارس، دانشگاه‌ها و اصناف براساس دسته‌بندی اعلامی تا این تاریخ تعطیل است.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبتِ مبتلایان به کل جمعیت، در رتبه اول کشور قرار دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری سمنان روز طبیعت پروندهٔ خبری زندگی پس از کرونا پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری سمنان روز طبیعت ویروس کرونا استانداری سمنان روز طبیعت روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: این طرح در  حد فنداسیون اجرا و اسکلت آن نیز حمل  شد ولی هنوز نصب نشده است و ده سال پیش برای اجرای آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

علی اکبر چراغیان افزود :  این طرح  با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری دانش آموزی بردسکن یکی از ضروریات است و در این رابطه پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این طرح در ردیف طرحهای کددار قرار بگیرد.

چراغیان افزود برای تکمیل این طرح حداقل بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدوارم در سال جاری با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد عملیات اجرایی مجدد این طرح باشیم.

دیگر خبرها

  • از خدا چه بخواهیم؟
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • پر تکرارترین سوالاتی که درباره سلامتی در گوگل جستجو شده چیست؟
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا