Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:16:59 GMT

۳۰۰ مسکن به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی تحویل می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۰۰۸

۳۰۰ مسکن به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی تحویل می شود

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی در اریبهشت ماه امسال به مددجویان بهزیستی استان تحویل می شود.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در خرداد ماه سال گذشته ۲ هزار و ۱۰ نفر در خراسان جنوبی تحت حمایت بهزیستی قرار گرفتند و اکنون سه هزار پشت نوبتی در استان وجود دارند تا تحت پوشش قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: افرادی که پشت نوبتی هستند از بسته های معیشتی برخوردار شده اند اما هنوز مستمری دریافت نمی کنند و این موضوع را پیگیری کرده ایم اما هنوز جوابی دریافت نشده است و خراسان جنوبی کمترین پشت نوبتی را در کشور دارد.

 

وی به برنامه های بهزیستی خراسان جنوبی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری بحث مسکن، توانمندسازی و اشتغال مددجویان و افراد تحت پوشش را در دستور کار خواهیم داشت.

 

عرب نژاد با بیان اینکه تفاهم نامه هایی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بنیاد مستضعفان منعقد کرده ایم، افزود: در راستای این تفاهم نامه ها به دنبال این هستیم تا کمکی به مددجویان استان در زمینه مسکن داشته باشیم.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تحویل داده شد، ادامه داد: ۳۰۰ واحد مسکن نیز در حال ساخت داریم که امیدواریم تا اردیبهشت سال جاری تکمیل شوند تا بتوانیم در اختیار مددجویان قرار دهیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: سهمیه ۵۰۰ مسکن محرومین نیز توسط استاندار خراسان جنوبی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان در نظر گرفته شده که بحث جانمایی و ثبت نام آن در حال اجرا است و امسال عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

 

عرب نژاد در پایان به بحث اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده بود که ۷۰ درصد آن را جذب کردیم و در سال گذشته به هر معلول ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اشتغال زایی پرداخت می کردیم در صورتی که در سال ۹۷ این اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیون تومان بوده است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن محرومین مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی مددجویان بهزیستی اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی سال گذشته تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

علیرضا انجلاسی در این باره اظهار کرد: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

وی ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، گفت: براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص زمان واریز مستمری‌ها نیز توضیح داد: براساس جز ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌ماه مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود این درحالیست که پیش از این و طی سنوات گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی صورت می‌گرفت.

منبع: ایسنا

tags # بهزیستی ، کمیته امداد سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی