Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:49:00 GMT

صدها زندانی در تونس آزاد می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۰۴۲

صدها زندانی در تونس آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، قیس سعید رئیس جمهور تونس دستور عفو و آزادی ۱۴۲۰ زندانی در این کشور را صادر کرد.

این اقدام رئیس جمهور تونس در راستای مبارزه با گسترش ویروس کرونا در زندان‌های این کشور صورت گرفت.

پیش از این مقامات تونسی از اتخاذ تدابیر سختگیرانه برای ممانعت از گسترش ویروس کرونا در این کشور خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تونس به ۵۷۴ مورد رسیده است. همچنین ۱۰ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس مذکور فوت کرده اند.

کد خبر 4890049 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: تونس ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران سوریه روسیه فلسطین افغانستان مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه ها را صادر کرد.

کد خبر 841046 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند