Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان لرستان تاکید کرد: در راستای توجه به اهمیت صلح و سازش، دادگستری استان لرستان در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۸، ۷۵۲۳۵ پرونده مربوط به صلح و سازش داشته است. تاریخ انتشار: 08:50 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۵۵۸۴

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان لرستان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به توسعه فرهنگ صلح و سازش درکشور، گفت: موضوع صلح و سازش باید به یک فرهنگ ارزشمند مردمی و فراگیر تبدیل شود چراکه این موضوع آثار و برکات فراوانی برای کشور به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در راستای توجه به اهمیت صلح و سازش، دادگستری استان لرستان در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۸، ۷۵۲۳۵ پرونده مربوط به صلح و سازش داشته است.

بیشتر بخوانید: سازش در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: بدون شک تحقق فرهنگ صلح و سازی به تلاش مجدانه و صادقانه افکار عمومی به ویژه گروه‌های صلح و سازش و انجمن‌های مردم نهاد بستگی دارد که نجات جان انسان‌ها و ترویج فرهنگ گذشت و ایثار و فداکاری و از حق خود گذشتن را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان لرستان صلح و سازش دادگستری استان لرستان صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی

سردار یدالله بوعلی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله از پویش «نذر رهایی» در شیراز با بیان اینکه پویش نذر رهایی به‌عنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، گقت: در این مرحله شاهد آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده‌ایم.

او با تصریح اینکه ارزش تقریبی این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده است، افزود: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک‌اندیش استان فارس است.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگ‌سازی صلح و سازش در پرونده‌های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد