Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری سه‌شنبه شب در جلسه فوق‌العاده تصمیم‌گیری برای مدیریت ترددها در روز سیزده بدر افزود: روند شیوع ویروس کرونا باید با برنامه‌ریزی مناسب متوقف شود که این تصمیم نیز در همین راستا اتخاذ شده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیم ستاد استانی و دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، محدودیت‌های ویژه برای جلوگیری از خروج مردم به‌سمت تفرجگاه‌های داخل و خارج از شهرها مصوب شده که باید به طور کامل اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از همراهی تعداد بسیار زیادی از مردم آذربایجان‌غربی با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از مردم استان خواست تا در راستای تمکین به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، امروز از منازل به قصد تفریح خارج نشوند.

به گزارش ایرنا، طبق گفته فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، همه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان در روز جاری بسته است و امکان ورود و خروج وجود ندارد؛ در صورتی که هر شهروندی از قانون تخطی کند، ضمن جریمه نقدی، خودرو او نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

ممنوعیت در ارومیه شامل ۹ خروجی شهر ارومیه به طرف جاده مهاباد، اشنویه، اول جاده سلماس، اول جاده سرو، اول جاده بند، اول روستای بزوج، انتهای رودکی به طرف روستای خطایلو، روستای بادکی، المهدی و دهکده چی‌چست است.

در داخل شهر ارومیه نیز حضور در تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها، اماکن تفریحی و محیط‌های پیرامونی از جمله ائللرباغی، گوللرباغی، الغدیر، یاس، گلدیس، تخم مرغی، ساعت، حضرت پور، پارک جنگلی و قائم ممنوع اعلام شده‌است.

ممنوعیت‌های مشابه نیز در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اعمال شده‌است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه روز طبیعت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه روز طبیعت ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه روز طبیعت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و نهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید ازدو شرکت صنعتی و تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

 عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون  اداره کل ارشاد و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل بود  که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

 شرکت صنعتی  در سال 1376 فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع ادوات کشاورزی و دامپروری را تولید می کند.

شرکت تولیدی  نیز فعالیت خود را در ارومیه شروع کرده  است و انواع ساک دستی های فانتزی و اختصاصی مقوایی و جعبه کادویی را تولید می کند.

دیگر خبرها

  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • فردا قطعی برق در مناطقی ار ارومیه
  • مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی