Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:32:12 GMT

پایش ۸۵ هزار خودرو در طرح بازرسی سلامت گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۱۸۵

پایش ۸۵ هزار خودرو در طرح بازرسی سلامت گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: همزمان با شیوع کرونا در گیلان تا ۱۲ فروردین ۸۵ هزار و ۵۲۹ خودرو و ۲۵۴ هزار و ۸۱۸ سرنشین مورد پایش و تب سنجی توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان قرار گرفتند.

مهدی ولی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به پایان طرح بازرسی سلامت، بیان کرد: حسب ابلاغ دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر تصمیم ستاد ملی مدیریت مبارزه با شیوع کرونا با افزایش کنترل و ممانعت از ترددهای بین شهری، پایان طرح بازرسی سلامت(تب سنجی و غربالگری) در محورهای ورودی و خروجی در ۱۳ استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات در ۱۵ ایستگاه بازرسی طرح سلامت، اظهار کرد: همزمان با شیوع و گسترش کرونا در استان گیلان از تاریخ ۸ اسفندماه ۹۸، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در محورهای خروجی استان و فرودگاه رشت با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی استقرار یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آمار پایش و تب سنجی تا ۱۱ فروردین عنوان کرد: همزمان با شیوع کرونا در گیلان تا ۱۲ فروردین سال جاری ۸۵ هزار و ۵۲۹ خودرو با ۲۵۴ هزار و ۸۱۸ سرنشین مورد پایش و تب سنجی قرار گرفتند که ۴۱ نفر با علائم مشکوک در پست های غربالگری شناسایی و پس از بررسی لازم ۱۱ نفر توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

ولی پور، ضمن اشاره به حضور فعالانه جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد: همزمان با آغاز طرح پایش و تب سنجی، در ۱۵ منطقه روزانه ۱۵۰ نفر از نیروهای امدادی و ستادی با ۱۵ دستگاه خودروی امدادی و کمک دار در مبادی خروجی گیلان و برخی شهرها حضور فعال داشته اند و به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت طرح بازرسی سلامت همزمان با ۱۳ استان کشور در ۱۵ ایستگاه پایش و غربالگری، خاطرنشان کرد: این طرح در آستارا، رودسر، رودبار، ماسال، سیاهکل، انزلی، فومن، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، تالش، املش، سیاهکل و رضوانشهر با حضور امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جوان جمعیت هلال احمر و کارکنان مرکز بهداشت، اورژانس و نیروی انتظامی، شبانه روز مستقر و نسبت به تب سنجی، پایش و غربالگری خودروها اقدام کردند که پس از مشاهده هرگونه علائم بیماری، فرد مورد نظر با هماهنگی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس هلال احمر طرح بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر هلال احمر گیلان پایش و تب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد