Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان با شیب ملایم در حال افزایش است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر احمد هاشمی با  اعلام این مطلب وضمن تقدیر از مردم استان بابت رعایت مسایل ترددی و حذف سفرهای نوروزی گفت: شهروندان برای اجرای کامل طرح غربالگری باید همکاری بیشتری داشته باشند تا بیماران به موقع شناسایی و خدمات مورد نیاز ارائه شود، اما متاسفانه مردم در سه شهر بجنورد، شیروان و آشخانه توجه کمتری به این مسئله داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    وی از افزایش ۸ مورد مثبت کرونا ویروس و ۴مورد فوتی تا دهم فروردین ماه ۹۹ در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۱ مورد تست مثبت کروناویروس در خراسان شمالی ثبت شده است که از این تعداد،۱۵۴ مورد به بجنورد و ۵۷ مورد به اسفراین مربوط بود.  وی ادامه داد:  در فاروج ۱۶، شیروان ۲۶، مانه و سملقان ۱۶، جاجرم ۱۳،گرمه ۱۲ و رازوجرگلان ۷ مورد مثبت گزارش شده است.  وی همچنان به خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی اشاره و تأکید کرد: شهروندانی که تا کنون در سایت   Salamat.gov.ir ثبت نام نکردند، هر چه زودتر نسبت به انجام آن اقدام کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مبتلایان به ویروس کرونا خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی