Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری روز چهارشنبه اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به اجرا درآمده است.

وی افزود: با اجرای این طرح از ورود افراد غیربومی پیشگیری می شود و ورودی های استان با حضور نمایندگاه پلیس، بسیج و هلال احمر تحت کنترل است.

سردار جعفری تصریح کرد: از ابتدای آغاز این طرح تا دوازدهم فروردین ماه ۱۷۹ هزار و ۶۳۴ دستگاه خودرو در مبادی ورودی هرمزگان بررسی شدند که از این شمار ۱۳ هزار و ۷۴۳ دستگاه برگشت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تمام مبادی ورودی و خروجی فرعی هرمزگان بسته شده و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا روز ۱۲ فروردین ماه ۱۹۸ نفر در استان هرمزگان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این شمار ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند و هفت نفر بستری هستند و مابقی ترخیص شدند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتقال کووید ۱۹ به صورت فرد به فرد و راه‌های احتمالی  آن از طریق انتشار از راه هوا، تماس نزدیک با انسان مبتلا و دست زدن به وسایل آلوده  است.

مهمترین راه برای پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره شیوع ، پرهیز از حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری ، ماندن در خانه ،  توجه به توصیه های بهداشتی و رعایت اصول ،تعطیلی صنوف غیرضرور و دوری از ترس و اضطراب ذکر شده است.

 این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هرمزگان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بندرلنگه
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد