Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق استقلال به همراه این تیم در آخرین سال حضورش در این تیم به عنوان نائب قهرمانی جام حذفی و همچنین سومی لیگ برتر رسید و خاطرات جالبی از حضور در این باشگاه دارد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال با این در اخرین سال حضورش در این تیم به عنوان نائب قهرمانی جام حذفی و همچنین سومی لیگ برتر رسید ولی بعد از رفتن از استقلال هیچ گاه دیگر نتوانست  در تیمی مربیگری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که از این اتفاق ناراحت است ترجیح داد فعلا سکوت کند. گفتگوی متفاوت مظلومی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید را را می‌خوانید:

سال ۹۸ برای شما چگونه بود؟

امسال را با همه مشکلات و سختی‌ها سپری کردیم، وقوع سیل و زلزله کام مردم را تلخ کرد و مشکلات آنها مشکلات من نیز هست و دغدغه مردم دغدغه ماست این اواخر نیز با شیوع ویروس کرونا زندگی همه را دچار مشکل کرده است

همه می‌گویند که قشر فوتبالیست مرفه هستند!!

 ما مربی خارجی نیستیم که قراردادی ببندیم که همه پول خود را بگیریم من خودم به شخصه سه سال است بیکار هستم و دستمزدی نمی‌گیرم.

شما پس با این بیکاری چه می‌کنید در خانه؟ از اینکه تیم ندارید حوصله‌تان سر نمی‌رود؟ 

بالاخره کارهای روزمره خود را انجام می‌دهیم به مشکلات مردم رسیدگی میکنیم و مطالعه می‌کنیم.

فکر می‌کنید چرا این اتفاق برای شما افتاد؟

بهتر است وارد جزئیات نشویم چون حرف‌های زیادی برای گفتن هست، من استقلال را سوم لیگ کردم نایب قهرمان جام حذفی شدیم در هر صورت کارنامه بدی نداشتم ولی با من خوب برخورد نشد، البته مذاکره داشتم همین اواخر پیشنهاد داشتم ولی به توافق نرسیدیم و من نیز عادت به رسانه‌ای کردن این موضوعات ندارم، از مدیر تیم‌های پیکان و گل گهر بپرسید که با من صحبت کردند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

رکورد عجیب در استقلال؛ ۱۷ استعفا در یکسال!

الان طلب‌های خود را از باشگاه‌ها گرفته اید؟

ما از استقلال طلب داریم که تاکنون نصف آن را به ما داده‌اند و این طلب از سال ۸۹ است و جالب تر آنکه مالیات این پول را هم که نگرفته‌ایم باید بدهیم.

تا حالا دوست داشتید جای کسی باشید؟ الگو داشته اید؟

خیر همیشه دوست داشتم جای خودم باشم، علاقه شدیدی به فرگوسن و مورینیو دارم و همیشه دوست داشتم آنها را ملاقات کنم.

خسرو حیدری و مهدی رحمتی خسیس هستند؟

آب از دستشان نمی‌چکد (خنده) نه هر دو بچه‌های خوب و دست به خیری هستند هر کس با توجه به شرایط زندگی خود و قدرت مالی خود حساب و کتاب می‌کند و روی اصول خرج می‌کند، اتفاقا مهدی و خسرو دست به خیر هستند، خداروشکر خوشحال هستم شاگردان من زندگی خوبی دارند.

آرش برهانی شمارا خیلی اذیت کرد؟

من آرش را خیلی دوست دارم ولی هر وقت اسمش می‌آید بدنم می‌لرزد از بس موقعیت خراب می‌کرد و مارا حرص می‌داد.اگر دقیقه ۱۱۹ بازی فینال جام حذفی با ذوب آهن آن موقعیت را گل می‌کرد هنوز در استقلال بودم، البته  همه خواست خداوند بود.

پیگیر استقلال هستید؟

بله مگر می‌شود استقلالی بود و پیگیر این تیم نبود.

شاگردتان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است نظر شما چیست؟

امیدوارم موفق باشد، جوان است و ان‌شاالله از بزرگترها و پیشکسوت‌ها کمک بگیرد، در گذشته از من نیز مشورت می‌گرفت ولی الان به خاطر درگیری‌ها زیاد خبری از او نیست.

برای سرپرستی با شما صحبت شده بود؟

بله، کار من فنی است و من اهل مدیریت نیستم، بعدها گفتن استقلال بزرگ‌تر ندارد مث ناصر حجازی و منصوریان پور حیدری شما ۳۰ سال در این تیم بودید بیاید و به تیم کمک کنید ما هم گفتیم چشم، فرهاد هم شاگرد من بود و کنارش به باشگاه کمک می‌کردم بعدها چه شد که این اتفاق نیافتاد باید از مدیریت بپرسید، من معمولا بدون دعوت جای نمی‌روم و سر معارفه فرهاد هم چون دعوت کردن رفتم، فرهاد هم اگر سر دربی مرا دعوت می‌کرد می‌رفتم.

این استقلال امسال می‌تواند مدعی باشد؟

امسال تیمی خوبی داریم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود، این مصدومیت‌ها واقعا به تیم لطمه زده است و باید بررسی بشود که این همه آسیب دیدگی ناشی از چیست، خداروشکر امسال با وجود دیاباته و قائدی و مطهری ۳ مهاجم خوب دارد و مشکل گلزنی ندارد، من خودم منتقد قائدی بودم و گفتم اگر به زندگی خودش بهتر برسد و تمرکز بیشتری روی فوتبال خود داشته باشد موفق می‌شود و دوست دارم خود قائدی آقای گل شود.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید پرویز مظلومی استقلال آرش برهانی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!

استقلال بار دیگر خوشحال است که بدهی اش به یک باشگاه و فرد شاکی خارجی، از محل مطالباتش در فیفا تسویه خواهد شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرونده محمد محبی به یک سوژه برای هواداران استقلال تبدیل شده است. این شکایت می توانست با ارقامی بسیار کمتر تسویه شود اما توسط مدیران وقت استقلال پرداخت نشد تا به عددی ترسناک تبدیل شود.

کسی نمی‌پرسد اموال استقلال نزد فیفا چرا هربار برای پرداخت غرامت های ارزی به مربیان و بازیکنان و باشگاه‌های خارجی از بین می‌رود و چرا از این درآمدها چیزی نصیب باشگاه نمی‌شود؟ چه کسی پشت این حیف و میل است؟

استقلالی‌ها نگران این هستند مبادا پرونده پر حاشیه بازیکنی که یک فصل از سانتاکلارا به صورت قرضی راهی تهران شد تا پیراهن آبی را بپوشد، برای آنها اتفاقی تلخ را رقم بزند و بازهم باعث شود تا آبی‌پوشان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

علی خطیر چندی پیش نامه‌ای را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به فیفا ارسال و درخواست کرد بخشی از بدهی سانتا کلارا از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت و باقیمانده آن به باشگاه استقلال اعلام شود تا نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

طبق ادعای خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی که هنوز منبع رسمی آن مشخص نیست؛ فیفا با این درخواست موافقت کرده است و به زودی پرونده استقلال و سانتاکلارا بسته خواهد شد تا بزرگ‌ترین چالش آبی‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای آسیا از پیش رو برداشته شود.

البته چالش اصلی آبی‌ها، هنوز مالکیت مشترک با پرسپولیس است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا رفع قطعی آن زیر بار نخواهد رفت.

دیگر خبرها

  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش؛ قرص افسردگی، خیانت و گریه در تمرین!
  • درد دل سیاوش یزدانی؛ کمرم شکست ولی استقلال پشتم را خالی کرد!
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • ویسی: به فکر زیبا بازی کردن نیستیم
  • ببینید | مناظره جنجالی در دانشگاه تهران/ مقیمی: شما به‌دلیل ضعف علمی اخراج شدید/ بای سلامی: اخراج آذین موحد، برهانی و رضا امیدی هم بخاطر ضعف علمی بود؟
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!
  • قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی
  • تقوی: از المپیکی شدن والیبال ناامید نیستیم/ نحوه انتخاب سرمربی درست بود
  • در لیست تحریم هیچ کشوری نیستیم/ برنامه دانشگاه برای جذب ۳۰ هزار دانشجوی خارجی
  • خودم شاگرد نکونام بودم اما سبک بازی تیمش را دوست ندارم | پرسپولیس تیم بهتری است