Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین شهر نیویورک برای دفن قربانیان ویروس کرونا درصد کندن گورهای دسته جمعی هستند و برای کندن این گورها زندانیان را به کار گرفته‌اند. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وب سایت «اینترسپ» گزارش داد مقامات شهر نیویورک به زندانیان در زندان «رایکرز ایسلند» پیشنهاد داده‌اند برای کندن گور در «هارت ایسلند» ساعتی 6 دلار پرداخت می کنند که بر اساس استانداردهای کار در زندان رقم بالای محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هارت ایسلند  «با محدودیت فضا» مواجه است و «ممکن است نتواند حجم انبوه مردگان را در خود جای دهد.» چرا که مسئولین برآورد می کنند اپیدمی ویروس کرونا با نرخ 2 درصد تلفات احتمالا بین 50 هزار الی 200 هزار نفر در این شهر کشته برجای بگذارد.

اینترسپ با استناد به یک سند شهری گزارش داده که مسئولان برای حل مشکل کمبود جا پیشنهاد کندن گورهای دسته جمعی را داده‌اند که بر اساس آن برای هر 10 جنازه یک گور دسته جمعی کنده می شود.

"فاجعه انسانی" در انتظار زندانیان آمریکایی در پی شیوع کروناتایم: آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ظرف 2هفته از یک‌میلیون نفر فراتر می‌رودچین: آمریکا با سیاه‌نمایی دیگران زمان ازدست‌رفته مقابله با کرونا را جبران نخواهد کردآمریکا در آمار مرگ‌ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتادهشدار بیمارستان‌های آمریکا به کادر درمانی: از کمبود امکانات حرف بزنید اخراج می‌شوید


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر غزه موجب بهت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه گفت: انتشار خبر هولناک، فجیع و دلخراش قتل‌عام و دفن دسته جمعی و پنهانی صدها نفر از بیماران، مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان ناصر در محیط این بیمارستان در غزه، موجب بهت و اندوه افکار عمومی جهان شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر حمایت حقوقِ بین‌الملل بشردوستانه بویژه کنوانسیون‌های ۱۹۴۹ ژنو از مراکز بیمارستانی و درمانی اعلام کرد؛ ارتکاب جنایت مزبور علاوه بر احراز مسئولیت رژیم اسرائیل و مسئولیت کیفری مرتکبین صهیونیستی آن، موجِد مسئولیت بین‌المللی برای دولتهای حامی شناخته شده این رژیم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جنایات مکرر، سازمان یافته و گسترده رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از مصادیق بارز نسل‌کُشی و جنایت جنگی است و مقابله با بی ‌کیفری آمرین و مباشرین جنایت یادشده، بر عهده جامعه جهانی و مراجع بین‌المللی است.

کنعانی افزود؛ جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این فاجعه هولناک، از دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس دوره‌ای شورای امنیت این سازمان و همه کشورها و اعضای مسئولیت پذیر در جامعه جهانی می‌خواهد که علاوه بر محکوم کردن آن، از ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای تعقیب و رسیدگی قضایی این جنایت و مجازات عاملین و آمرین آن استفاده نمایند.

کد خبر 6084883 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • سازمان ملل درباره گورهای دسته جمعی درغزه به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه
  • گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم
  • واکنش کنعانی به کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • کشف گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر غزه موجب بهت شده است
  • واکنش ایران به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر