Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:54:41 GMT

کرونا انتخابات پارلمانی اتیوپی را به تاخیر انداخت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۴۴۸

کرونا انتخابات پارلمانی اتیوپی را به تاخیر انداخت

نهاد انتخاباتی اتیوپی اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاریخ انتخابات پارلمانی این کشور که قرار بود در ماه اوت برگزار شود، به تاخیر افتاده است.

به گزارش ایسنا، نهاد انتخاباتی اتیوپی اعلام کرده که این کشور تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی خود را به دلیل شیوع کروناویروس به تاخیر انداخته است.

تاخیر در برگزاری این انتخابات که قرار بود در ماه اوت برگزار شود با استقبال برخی از احزاب اپوزیسیون کلیدی این کشور روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، در بیانیه‌ای که از سوی "هیئت انتخاباتی ملی اتیوپی" منتشر شده، آمده است: به دلیل همه‌گیری این بیماری مجبور به تعلیق فعالیت‌هایمان شدیم.

در این بیانیه آمده است، این نهاد زمان‌بندی تازه برگزاری انتخابات پارلمانی اتیوپی را به محض فروکش کردن این بیماری منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتیوپی کروناویروس انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که اولین پرواز‌ حامل پناهجویان مستقر در این کشور به رواندا طی ۱۰ الی ۱۲ هفته آینده انجام خواهد شد.

سوناک امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعلام این خبرگفت که کشورش برای انجام این کار آماده است و هواپیماهای چارتر تجاری نیز برای انتقال این پناهجویان رزرو شده‌اند.

دولت انگلیس در حالی تلاش می‌کند که این طرح را اجرا کند که انتخابات پارلمانی این کشور چند ماه دیگر برگزار خواهد شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در انتخابات پیش روی، احتمالاً حزب حاکم محافظه‌کار از حزب رقیب خود کارگر شکست خواهد خورد و دولت کنونی بسیاری از کرسی‌های پارلمانی خود را از دست خواهد داد.

نخست‌وزیر انگلیس در این کنفرانس مطبوعاتی همچنین گفت که ضرب‌الاجل تعیین شده برای انتقال پناهجویان به خارج از خاک این کشور در بهار امسال عملی نخواهد شد. او این تأخیر را ناشی از مقاومت مداوم مخالفان از جمله حزب کارگر عنوان کرد.

هرچند ریشی سوناک موفق شد اولین مرحله از تصویب این طرح مهاجرتی را در پارلمان با موفقیت پشت سر بگذارد اما حدود دو ماه است که این لایحه بین مجلس اعیان و مجلس عوام این کشور ردوبدل می‌شود و همچنان نهایی نشده است. مجلس اعیان بارها اصلاحاتی را روی این طرح اجرا کرده که توسط مجلس عوام رد شده است. طرح جدید در واکنش به رد طرح قبلی از سوی دیوان عالی انگلیس، پیشنهاد شده است. 

دیوان عالی انگلیس در سال گذشته لایحه دولت برای انتقال پناهجویان به رواندا را «غیرقانونی» دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود