Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@06:26:44 GMT

طلایی: سلامتی کشتی‌گیران از همه چیز مهمتر است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۴۶۳

طلایی: سلامتی کشتی‌گیران از همه چیز مهمتر است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طلایی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر شیوع ویروس کرونا تمام جهان را فرا گرفته اظهار داشت: مدتهاست به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوها، تمرینات و مسابقات کشتی برگزار نمی شود، چراکه مهمترین مسئله سلامتی ورزشکاران است.  همه ما منتظریم که این بلا از مملکت ما و کل دنیا برود و پس از آن زمان برای کار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده ی سنی نوجوانان بحث و موضوع اصلی ما آموزش و کار فنی است.

وی افزود: در حال حاضر باید همه ی برنامه ها به تعویق بیافتد و تعطیل کنند چراکه همه به امید این هستند که فرزندشان قهرمان و آینده ساز این مملکت شود و اگر قرار باشد بیمار شود چه فایده ای دارد و سلامتی از همه چیز مهم تر است. البته بعید می دانم که مسئولان اتحادیه جهانی کشتی نیز در حال حاضر بخواهند برای رده ی سنی پایه که آیندگان دنیا هستند برنامه ای داشته باشند و نباید کاری کنیم که به آن ها آسیببی برسد.

سرمربی سابق تیم های کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان ایران در مورد تعویق المپیک توکیو گفت: یکسال زمان فرصت خوبی را به کادر فنی برای ارزیابی بهتر تیم خود می دهد، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیرانی که از شرایط آرمانی دور بودند می توانند به مرز آمادگی کامل برسند و یکسری کشتی گیران جوان نیز پخته تر و با تجربه تر می شوند.

وی در مورد لزوم پشتوانه سازی اظهار داشت: پیش از این که در رده های سنی نوجوانان و جوانان کار می کردم سعی بر این داشتیم که بتوانیم کشتی گیران از رده های سنی پایه به تیم بزرگسالان برسند و این کار نیازمند این است که انرژی ها با هم هماهنگ شود و امیدوارم که بتوانیم در آینده نیز این کار را بهتر از قبل انجام دهیم.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: در شرایطی که همه باید در خانه ها بمانند و قرنطینه باشند، یک قشر ضعیفی از مردم به دلیل معیشت باید روزی خود را درآورند که این باعث مشکلات فراوانی برای آنها شده است. تقاضای من از مسئولان و دولت این است که به آن ها کمک کنند و بیشتر به فکر قشر آسیب پذیر جامعه باشند و از سایر مردم نیز می خواهم که به کمک هم بیایند و در خانه بمانند تا هرچه زودتر از شر این ویروس خطرناک خلاص شویم.

کد خبر 4890057

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد طلایی کشتی آزاد ویروس کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا کشتی فرنگی مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و کشور‌های آسیایی برای حضور در مسابقات کار کرده بودند و شرایط خوبی داشتند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید اسماعیلی با قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا به عنوان یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی‌ می‌تواند برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کند.
سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که سعید اسماعیلی پدیده کشتی فرنگی با قهرمانی در وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۴ آسیا ضمن تداوم موفقیت‌هایش توانست خودش را در مسیر حضور بازی‌های المپیک پاریس قرار دهد، به طوری که بر اساس تصمیم کادر فنی او باید با محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان در یک رقابت که هنوز جزئیاتش مشخص نشده برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کند.
سعید اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا ضمن ابراز خرسندی از شاد کردن دل مردم، گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و خدا را شکر که توانستم در هر ۴ کشتی پیروز شوم و به فینال مسابقات برسم. کشور‌های آسیایی به حق برای حضور در مسابقات کار کرده بودند و شرایط خوبی داشتند.
قهرمان نوجوانان و جوانان جهان ضمن قدردانی از مربیانش، کادر فنی و فدراسیون کشتی، مدالش را به روح پسرعمویش تقدیم کرد و افزود: خوشحالم که توانستم در دیدار پایانی مقابل رازاک بیشیکیف کشتی‌گیر کشور میزبان پیروز شوم. می‌دانستم حریفان روی کنده خواهند رفت، به همین دلیل روی اجرای فن کنده فرنگی به خوبی کار کرده بودم.
اسماعیلی در پایان با بیان اینکه حریفانش کشتی‌گیران خوبی بودند، یادآور شد: در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کردم و در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست دادم و به مرحله نیمه نهایی راه یافتم، دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسیدم و راهی دیدار فینال شدم. در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست دادم و طلایی شدم.

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران سهمیه المپیک را کسب کردند؟
  • «قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است/ تعیین تکلیف یک وزن با انتخابی
  • درخشش کشتی مازندران؛ غرورآفرین و امیدبخش است
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب