Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی با اشاره به اینکه اگر سیزده بدر تجمعی صورت بگیرد آثار ابتلا به کرونا ۲ هفته آینده مشاهده می شود، گفت: اگر مردم مراعات کرده و همکاری جمعی داشته باشند در پایان فروردین با موج جدیدی از بیماری کرونا مواجه نداریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «رضا کرمی» شب گذشته (سه شنبه 12 فروردین) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و با تاکید بر عدم برگزاری مراسم سیزده بدر و حضور در پارک ها و تفرجگاه ها گفت: اگر سیزده بدر تجمع تا اتراقی صورت بگیرد آثار ابتلا به کرونا در حدود دو هفته آینده مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا این روز‌ها ناشی از بی توجهی‌های دو هفته قبل است، گفت: اگر مردم مراعات کرده و همکاری جمعی داشته باشند در پایان فروردین با موج جدیدی از بیماری کرونا مواجه نخواهیم شد.

 

در بخش دیگری از این برنامه خبری سردار «حسین رحیمی»، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: با همکاری جمعی و همدلی ملی، هیچکس نباید از منزل خارج شود. اگر کسی از قانون تخطی کند باید منتظر برخورد پلیس باشد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۹۸ درصد مردم به تذکرات نیروی پلیس احترام گذاشته و همکاری کرده اند، گفت: در صورت مشاهده فرد خاطی، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو اعمال می شود.

 

سردار رحیمی با اشاره به استقرار پلیس راه و انتظامی در هزار و ۲۰۰ نقطه از شهر و خارج شهر‌ها گفت: خروج از شهر‌ها ممنوع است هر کس قصد خروج از شهر یا استان را داشته باشد در محل‌های ایست بازرسی مورد برخورد قرار می‌گیرد و برگشت داده می‌شود.  تمام تفرجگاه‌ها و ورودی‌های تفریحی در اطراف تهران هم بسته خواهد بود و با خاطیان برخورد انتظامی خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از این برنامه خبری به ارائه توضیحاتی درباره تعطیلی برخی اصناف پرداخت و هدف از این کار را کاهش تجمعات و جلوگیری از شیوع بیماری دانست و گفت: این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و فقط اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند اجازه فعالیت خواهند داشت تاکنون هم ۹۵ درصد اصناف این مهم را رعایت نموده اند. بحث سلامت مردم بسیار مهم‌تر از کسب درآمد و باز بودن برخی اصناف است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت ۱۳ فروردین روز ۱۳ فروردین ۱۳ فروردین سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است

گروسی ضمن ابراز امیدواری برای سفر خود به تهران طی چند هفته آینده تاکید کرد که تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، رافائل گروسی که به نیویورک سفر کرده ابراز امیدواری کرد که ظرف چند هفته آینده راهی تهران شود. 

وی با تاکید بر اینکه تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است، گفت:‌ ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

گروسی: اطلاع و مدرکی دال بر این ندارم که ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای استگروسی: مسیر مذاکرات با ایران همچنان باز است

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گروسی: دنبال سفر به ایران هستم/ غنی‌سازی با خلوص بالا به معنای ساخت بمب نیست
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند
  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • نتیجه همکاری مجلس و دولت باید در سفره مردم قابل مشاهده باشد