Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آنتونی فاوچی عصر سه‌شنبه در نشست خبری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و سایر اعضای کارگروه مربوطه این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگاری مطرح کرد و افزود: همانطوری که این عدد را حدس می‌زنیم باید برای آن آماده شویم.

وی ادامه داد: این کار سختی است. مردم در حال رنج و در حال مرگ هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاسخی برای مشکلات ما خواهد بود. بنابراین ، همان‌طور که ما منتظر ۳۰ روز آینده هستیم، بیایید همه با هم جمع شده و مطمئن شویم که با تمام شدت و نیرویی که می توانیم، برای مقابله با آن اقدام کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا هم که روز گذشته گفته بود در ۲ هفته آینده بیشترین مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ را خواهیم داشت، تکرار کرد: ۲ هفته آینده از نظر گسترش ویروس کرونا بسیار دشوار خواهد بود

ترامپ با تاکید بر اینکه "ما بیش از هر کسی در جهان آزمایش کرونا انجام می‌دهیم"، اظهارات گمراه کننده‌ایم مطرح کرد چرا که به اعتقاد کارشناسان بهداشتی، دولت ترامپ از سایر کشورها عقب افتاده است.

دکتر دبورا بیرکس هماهنگ کننده پزشکی کاخ سفید هم در این نشست گفت: هیچ واکسن سحرآمیزی یا دارویی برای این ویروس وجود ندارد. این تنها به رفتارهای تک تک ما مرتبط است.

وی تاکید کرد: این تنها چیزی است که در ۳۰ روز آینده روند همه‌گیری را تغییر دهد.

هماهنگ کننده پزشکی کاخ سفید، نمودارهایی از ایالت‌های مختلف آمریکا درباره کرونا نشان داد که نیویورک و نیوجرسی فاصله زیادی با ۴۸ ایالت دیگر داشتند و گفت روند شیوع ویروس در ایالت واشنگتن که در ابتدا بسیار سرعت داشت، اکنون کاهش یافته است.

بیرکس با نمایش روند بیماری در ایتالیا اظهار کرد این نمودار به ما امیدواری زیاد می‌دهد که به لبه چرخش به سمت پایین نزدیک می‌شود. نکته قابل توجه این است که ایالت واشنگتن روند صعودی جدی نداشته است و همه جامعه باید از الگوی آن پیروی کنند. اکنون می‌دانیم که این یک تفاوت بزرگ است.

بر اساس اعلام تارنمای دانشگاه جان هاپکینز، تا این ساعت تعداد ۱۸۶ هزار و ۲۶۵ نفر در آمریکا به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و سه هزار و ۸۱۰ نفر هم جان باخته‌اند.

۶ هزار و ۴۳ نفر هم بهبودی یافته‌اند اما آمریکا همچنان دچار کمبودهای شدید بهداشتی و درمانی است و ترامپ هم تا ۳۰ آوریل دستورات مربوط به فاصله اجتماعی را تمدید کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 جهش تولید مناجات شعبانیه روز جمهوری اسلامی آمریکا مقام پزشکی ویروس کرونا شیوع کرونا مرگ و میر آمادگی کروناویروس نوروز 99 جهش تولید مناجات شعبانیه روز جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

ترامپ، بار دیگر بایدن را «بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت که جیمی کارتر در مقایسه با بایدن ریاست جمهوری «درخشانی» داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از به نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.»

نامزد ۷۷ ساله احتمالی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری گفت: بایدن کشور ما را ویران کرد؛ جیمی کارتر اکنون خوشحال است، زیرا دوره ریاست جمهوری او در مقایسه با بایدن فوق‌العاده شده است.

او افزود: جنگ‌ها در سراسر جهان در حال وقوع هستند. در نظرسنجی‌ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم.

کارتر ۹۹ ساله دموکرات از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ یک دوره در کاخ سفید رئیس‌جمهور بود. مانند دوران بایدن، ریاست جمهوری کارتر با افزایش قیمت‌ها، تنش‌های دیپلماتیک با ایران، تهاجم روسیه و ناآرامی در افغانستان همراه بود. متوسط نرخ تورم سالانه در دوران کارتر حدود ۱۰ درصد بود - که ناشی از قیمت‌های بالای انرژی بود - که دولت او با افزایش نرخ بهره به بیش از ۱۷ درصد منجر به رکود اقتصادی شد.

در دوران بایدن، در حالی که تورم در سال ۲۰۲۲ به بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته یعنی ۹.۱ درصد رسید، کمتر از اوج ۱۳.۵ درصدی در آخرین سال ریاست جمهوری کارتر بود.

کارتر پس از تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان، به المپیکی‌های آمریکا اجازه شرکت در بازی‌های ۱۹۸۰ مسکو را نداد. در پاسخ به تهاجم، دولت کارتر به طور مخفیانه مبارزان را در افغانستان مسلح کرد تا با شوروی مقابله کنند. اسامه بن لادن، بنیانگذار القاعده و خالد شیخ محمد، مغز متفکر ۱۱ سپتامبر، از جمله اعضای رادیکال این مبارزان مورد حمایت کارتر بودند.

دیگر خبرها

  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد