Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@16:11:47 GMT

اجرای موسیقی در ۶٠ نقطه مشهد به مناسبت روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۵۵۹

اجرای موسیقی در ۶٠ نقطه مشهد به مناسبت روز طبیعت

معاون فرهنگی ‌و هنری سازمان اجتماعی ‌و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات ویژه این سازمان در روز طبیعت، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که این کار را در 60 نقطه از شهر انجام داده و مردم با ماندن در خانه، از پنجره های خانه خود این اجرا را می بینند.

صدرا یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه سازمان فرهنگی شهرداری برای روز طبیعت، اظهار کرد: شهرداری در حال انجام اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلفی از جمله خدمات شهری، آتش‌نشانی و غیره بوده و ما در سازمان فرهنگی نیز کارهای مختلفی انجام دادیم، حوزه‌های اجتماعی ما نیز اتفاقات و رویدادهای مختلفی را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می‌دهد، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است، عنوان کرد: ما قصد داریم که همراه با آتش‌نشانی به محلات برویم و ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند، در مراکز محله برای آنها اجرای موسیقی و سرود داشته باشیم.

وی بیان کرد: این کار ما با تاکید بر این است که مردم این اجرا را از پنجره‌های خانه خود ببینند، حال خوشی داشته باشند و لحظه‌ای از استرس و فشار قرنطینه و بیماری کرونا رها شوند. ما برنامه‌ریزی کردیم که ۱۳ فروردین این کار را در 60 نقطه از شهر انجام دهیم.

---------------------------------------

بیشتر بخوانید:

جریمه سنگین در انتظار خودروهای قانون‌شکن در روز سیزده بدر کمک بزرگ کرونا به ایران در سیزده‌ به در 99 لینک کوتاه: asriran.com/0031g1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موسیقی مشهد اجرای موسیقی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا