Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:37:35 GMT

احتمال بازگشت لالیگا از تیرماه، بدون تماشاچی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۵۸۱

احتمال بازگشت لالیگا از تیرماه، بدون تماشاچی

رئیس یکی از شرکت‌های صاحب حق پخش تلویزیونی لالیگا می‌گوید ممکن است بازی‌های این لیگ از تیرماه و بدون حضور تماشاچی از سر گرفته شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شرکت رسانه‌ای مدیاپرو که یکی از شرکت‌های صاحب حق پخش تلویزیونی رقابتهای لالیگا است می‌گوید این احتمال وجود دارد که ادامه فصل لالیگا از تیرماه و بدون حضور تماشاچی از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لالیگا در حال حاضر به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده. تا این لحظه کرونا در اسپانیا جان 8400 را نفر گرفته و مشخص نیست اوج بحران در این کشور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. رورس، رئیس شرکت مدیاپرو که یکی از شرکای پخش‌کننده تلویزیونی این رقابتها است اما می‌گوید ممکن است لالیگا از تیرماه دوباره از سر گرفته شود.

 

 

خوام رورس در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی در این باره گفت:" امیدوارم فوتبال از تیرماه دنبال شود. می‌گویم از تیرماه چون علاوه بر نگرانی‌های به جایی که وجود دارد سلامت افراد هم اولویت اول ما است. البته شکی نیست که رقابتها بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد ولی قبل از آن تیمها باید مثل دوران پیش‌فصل یک دوره آماده‌سازی را پشت سر بگذارند. بازیکنان خیلی وقت است در خانه هستند و نمی‌توانند یکدفعه وارد زمین شوند و بازی کنند، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده".

 

البته رورس در اامه صحبتهایش می‌گوید با اینکه احتمال بازگشت لالیگا از تیرماه وجود دارد ولی حتی اگر بعد از آن، نتیجه تست کرونا فقط یک بازیکن مثبت اعلام شود بار دیگر این رقابتها لغو خواهد شد و در آن صورت باید پایان این فصل را رسما اعلام کرد. او در این باره گفت:" اگر بعد از شروع دوباره لیگ تست فقط یک بازیکن مثبت بشود، آن زمان است که دیگر باید گفت خداحافظ به کل فصل".

 

 

لالیگا ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان محرم آماده برای تقابل با ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان در این هفته از مسابقات لیگ برتر قرار است برابر با ذوب آهن قرار بگیرد و محرم نویدکیا که از آغاز نیم فصل بدون شکست بوده است و حال ترکیب موردنظرش را برای دیدار با ذوب آهن انتخاب کرده که به شرح زیر است:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، جلال الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، محمد اکبری، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

محرم نویدکیا از آغاز نیم فصل بدون شکست بوده و از هفته شانزدهم تا کنون مس رفسنجان تنها از استقلال، پرسپولیس و گل گهر امتیاز کمتری گرفته است و امیدوار است تا برابر مس رفسنجان نیز آمار خودش را حفظ کند.

از نکات حائز اهمیت این دیدار این است که در صورت  پیروزی مس رفسنجان احتمال صعود سه‌پله‌ای در جدول برای آنها وجود دارد و می‌تواند به جایگاه ذوب آهن در رده هفتم قرار بگیرد و این در حالی است که شاگردان ربیعی اگر شکست بازی را ترک کنند، این احتمال وجود دارد آنها با سه پله سقوط مواجه شوند و به رده دهم بروند که می‌تواند زنگ خطری برای آنها در ادامه لیگ باشد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • شوخی با ورزشکاران؛ 18 مارس 2024
  • مشتریان تماشاچی!
  • شاگردان محرم آماده برای تقابل با ذوب آهن
  • انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از احتمال بازگشت کامران قاسمپور به ۸۶ کیلوگرم
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید