Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بوستان های شهر تهران گفت: در ادامه تعطیلی بوستان های شهری و جنگلی تهران و همزمان با روز طبیعت ( سیزده بدر) نظارت ها بر بوستان ها افزایش می یابد و از هر گونه تجمع در بوستان ها جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی بوستان های پایتخت در روز طبیعت تعطیل هستند، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تمامی بوستان های شهری و جنگلی تهران به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور پلاکاردهایی در اطراف پارک ها با این مضمون که « شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ها از پذیرش شما در بوستان‌ها معذوریم؛ لطفا در خانه ها بمانید» نصب شد.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی باید تا اطلاع ثانوی از حضور در بوستان ها خودداری کنند، اضافه کرد: این موضوع از طریق رسانه های گروهی و صدا و سیما اعلام شده است.

مختاری با اشاره به حضور نگهبانان در مقابل بوستان ها توضیح داد: نگهبانان از ورود شهروندان به بوستان ها جلوگیری می کنند و برای روز طبیعت نظارت های موجود بی شک افزایش پیدا می کنند، نگهبانان به طور مرتب بوستان ها را رصد می کنند تا تجمعی از سوی شهروندان صورت نگیرد زیرا اطراق در پارک ها ممنوع است.

وی از شهروندان تهرانی درخواست که براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خانه ها بمانند و از حضور در بوستان ها خودداری کنند.

٢٢۶٩ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای تهران براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با نصب پلاکاردهایی تعطیل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران تهران طبیعت تجمع بیماری کرونا بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت از خدمت رسانی جایگاه سوخت دهلران به بهانه رعد و برق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساکنین روستا‌های رودبار مراقب باشند
  • افزایش سطح آب سد سیمره/ساکنین روستاهای رودبار مراقب باشند
  • ممانعت از خدمت رسانی جایگاه سوخت دهلران به بهانه رعد و برق
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • حضور مستمر در جمع مردم سرلوحه شورای شهر یزد باشد/رضایت شهروندان از شورای ششم
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • تجمع دانشجویان به منظور مطالبه تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد