Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:26:59 GMT

هوای تهران پاک است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۶۳۹

هوای تهران پاک است

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط پاک قرار دارد. تاریخ انتشار: 10:05 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۲۴۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر با میانگین ۴۵ در شرایط پاک است. کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته نیز با میانگین ۴۱ در شرایط پاک قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مدارس و استان‌ها موظف‌اند تعطیلات را جبران کنند

بر اساس این گزارش شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول یا متوسط، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیفیت هوا هوای تهران کیفیت هوا کیفیت هوای کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ‌دو شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم»

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» خبر داد.

شهریار عسکری  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۲۷ اسفندماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه بهبهان ۱۷۰ و هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.

وی افزود: طبق شاخص ذرات ۲.۵ میکرون وضعیت هوای مسجدسلیمان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین در این مدت هوای اهواز، اندیمشک، سوسنگرد، آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و امیدیه در وضعیت «قابل قبول» و هوای دزفول در وضعیت «پاک» بوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای مشهد ناسالم است
  • هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • نمره «قابل قبول» برای هوای پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوا در خوزستان
  • کیفیت هوای تهران همچنان «قابل قبول» است
  • تهرانی‌ ها امسال چند روز هوای آلوده داشتند؟
  • هوای ‌دو شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم»
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۲۷؛ تداوم تنفس هوای مطلوب
  • هوای تهران همچنان در شرایط مطلوب