Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@14:50:41 GMT

مظنه خرید خانه در منطقه ۶ تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۶۴۷

یک آپارتمان ۱۱۶ متری واقع در منطقه محله جمالزاده شمالی، کوی سیمین با ۱۴ سال به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، لیست آپارتمان های مسکونی فروشی در منطقه ستارخان تهران به شرح زیر است. 

  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله جمالزاده شمالی ،کوی سیمین  116 14 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
550.000.000 محله فاطمی  ،خیابان مظفری  155 22 4.107.000.000 محله کریمخان، خیابان سنایی   150 نوساز  4.350.000.000 محله زرتشت ، خیابان رحمتی  150 5 4.400.000.000 محله توانیر ، بلوار دوستان  150 نوساز  5.250.000.000 محله یوسف آباد، خیابان 34 192 3  6.720.000.000 محله امیر آباد، خیابان 19 220 نوساز  7.000.000.000

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خرید خانه مسکن اجاره خانه آپارتمان مسکونی ویروس کرونا 000 000 محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟

فرارو- قیمت آپارتمان در چیتگر و سایر محله‌های منطقه ۲۲ تهران، براساس آخرین آمار‌های رسمی نسبت به میانگین کل شهر تقریبا ۱۵ درصد کمتر است.

به گزارش فرارو؛ متوسط قیمت آپارتمان‌های معامله‌شده تهران در اسفند سال گذشته کمی بیش از متری ۸۱ میلیون به‌ثبت رسیده، اما داده‌های بانک مرکزی مشخص می‌کند این عدد در چیتگر و منطقه ۲۲ پایتخت کمتر از متری ۷۰ میلیون است. به‌زبان ساده اگر میانگین ارزش یک خانه ۱۰۰ متری در تهران هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون باشد، این عدد در محدوده چیتگر منطقه ۲۲ به کمتر از هفت میلیارد می‌رسد. با این وجود ارقام پیشنهادی و مورد انتظار فروشنده‌ها که در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن به‌چشم می‌خورد، فاصله زیادی با عددورقم‌های رسمی دارد.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس آمار‌های رسمی

قیمت آپارتمان در چیتگر و بقیه محله‌های واقع در منطقه ۲۲ تهران متری ۶۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان تخمین زده می‌شود. این عدد را بانک مرکزی با زیرنظرگرفتن ۱۱۵ معامله‌ای که طی اسفند پارسال در محله‌های مختلف منطقه ۲۲ از جمله چیتگر امضاشده، به‌دست آورده که نسبت به میانگین کل شهر دقیقا متری ۱۲ میلیون کمتر است.

قیمت آپارتمان در کل تهران اسفند سال گذشته متری ۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به‌ثبت رسیده و با این اوصاف می‌توانیم ادعا کنیم قیمت آپارتمان در چیتگر منطقه ۲۲ تهران، تقریبا ۱۵ درصد زیر قیمت کل شهر است.

قیمت آپارتمان در چیتگر البته به‌شکل میانگین در محدوده متری ۶۹ میلیون قرار دارد و طبیعتا آیتم‌هایی مثل عمربنا و امکاناتی از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری، حین معامله در تعیین عدد نهایی بی‌تاثیر نیست. با این اوصاف اگر همان عدد متری ۶۹ میلیون و خرده‌ای را ملاک بگیریم، خرید آپارتمان ۵۰ متری و نقلی در چیتگر به‌طور متوسط سه میلیارد و ۴۷۲ میلیون خرج برمی‌دارد و یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید به‌شکل متوسط و فارغ از آیتم‌هایی که گفتیم، شش میلیارد و ۹۴۴ میلیون ارزش داشته باشد.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس ارقام پیشنهادی

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس ارقام پیشنهادی و دلخواه فروشنده‌ها تقریبا متری ۱۶ میلیون نسبت به آمار‌های رسمی بیشتر است. چون در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن، متوسط قیمت آپارتمان در چیتگر براساس عدد و رقم‌های مورد انتظار فروشنده‌ها متری ۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

قیمت آپارتمان در چیتگر با این اوصاف طبق آن چیزی که فروشنده‌ها انتظار دارند، حدود ۲۰ درصد بالاتر از آمار‌های رسمی برآورد می‌شود و به‌نظر می‌رسد سطح انتظار فروشنده‌ها برای پیدا کردن مشتری باید تا مرز متری ۷۰ میلیون تقلیل پیدا کند.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس جدید‌ترین فایل‌های پیشنهادی

قیمت آپارتمان ۹۲ متری حوالی دریاچه چیتگر تهران توسط فروشنده‌ای شش میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تعیین شده است. فروشنده بابت پیدا کردن مشتری برای خانه‌ای که تقریبا ۱۰ سال از عمربنا آن می‌گذرد، روی عدد متری ۷۰ میلیون دست گذاشته که تقریبا با متوسط قیمت مسکن در این بخش شهر برابری می‌کند.

قیمت آپارتمان ۹۱ متری دیگری همان حوالی هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون یعنی کمی بیش از متری ۸۶ میلیون تعیین شده است. این یکی سه سال قبل ساخته شده و مالک احتمالا به‌خاطر برخورداری همزمان واحد از آسانسور، انباری و پارکینگ، انتظار بیشتری نسبت به متوسط قیمت منطقه دارد.

آپارتمان ۹۸ متری و نوساز در چیتگر متری ۱۰۷ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان آگهی شده است. یعنی ۲۶ میلیون بالاتر از متوسط شهر. این عدد فقط از متوسط قیمت مسکن در مناطق یک تا سه تهران بیشتر است. با این حال، نوساز و فول‌امکانات بودن واحد، احتمالا در عدد پیشنهادی فروشنده تاثیر داشته است.

جدیدترین فایل‌های مسکونی در چیتگر

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

98 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

10 میلیارد و 500 میلیون

107 میلیون و 142 هزار تومان

91 متر

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و 900 میلیون

86 میلیون و 813 هزار تومان

92 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

شش میلیارد و 440 میلیون

70 میلیون تومان

110 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

11 میلیارد تومان

100 میلیون تومان

58 متر

چهار سال

آسانسور و پارکینگ

سه میلیارد و 800 میلیون

65 میلیون و 517 هزار تومان

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن