Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:38:09 GMT

برگزارکنندگان اکسپوی دوبی به دنبال تعویق ۱ ساله آن هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۶۶۶

برگزارکنندگان اکسپوی دوبی به دنبال تعویق ۱ ساله آن هستند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از بلومبرگ، سازمان‌دهندگان اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی در جلسه اخیر خود توصیه کردند که برگزاری این نمایشگاه ۱ سال به تعویق بیافتد. این جدیدترین رویداد جهانی است که به دلیل پاندمی ویروس کرونا لغو می‌شود.

اعضای کمیته برگزاری این رویداد، که شامل مقامات دولت محلی و نمایندگانی از کشورهای خارجی است، در کنفرانسی تلفنی توافق کردند که یک تأخیر یک ساله ضروری است و اداره بین‌المللی اکسپوها در پاریس (بی‌آی‌ای) باید این گزینه را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌آی‌ای هم به برگزارکنندگان این رویداد و کشورهای عضو آن اعلام کرد که آنها می‌توانند تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ کنند.

اکسپو رویدادی است که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود؛ بنابراین برگزاری این دوره آن در امارات متحده عربی، یکی از عوامل پیشرفت و شکوفایی دوبی به حساب می‌آید.

دولت و بخش خصوصی میلیاردها دلار را صرف ساخت هتل‌ها و تشکیلات مربوطه کرده است تا بتواند پذیرای میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان به مرکز توریسم و تجارت خاورمیانه باشد.

کد خبر 4890042

منبع: مهر

کلیدواژه: دوبی امارات متحده عربی ویروس کرونا ویروس کرونا سال جهش تولید قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بورس بازار سهام بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا ماسک طبی گمرک وزارت نیرو وزارت جهاد کشاورزی وال استریت شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت:آیین استقبال از نوروز به شیوه شاهنامه‌خوانی به‌مناسبت سالروز پایان سرایش شاهنامه و استقبال از نوروز توسط پایگاه میراث جهانی باغ عباس‌آباد بهشهر در قالب نشست فرهنگی، شبی با شاهنامه با همکاری گروه علمی آموزشی تاریخ شهرستان بهشهر، خانه دوتار مازندران و مجمع خیرین میراث میرما برگزار شد.

حسین ایزدی افزود: پایگاه‌ها و مراکز فرهنگی به ویژه پایگاه‌هائی که در لیست آثار جهانی به ثبت رسیده است باید به مراکز تجمع هنرمندان و اندیشمندان و پژوهشگران تبدیل شود..

او برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بنا‌های تاریخی را بستری مناسب برای رشد ورود گردشگر برشمرد و گفت: تمامی این آثار محصول گردشگری محسوب می‌شود و باید برای همه این فضا‌های میراثی برنامه‌ریزی شود.

ایزدی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر به ویژه فرهنگ بومی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی تاریخی و جشنواره‌های فرهنگی دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس
  • برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بافت تاریخی اردکان
  • نخستین سمپوزیم بین المللی شیراز درزمان قاجار برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد عطر نان در یزد
  • برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی درآمل
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • وزارت علوم متولی برگزاری دومین اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی شد