Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن نظام‌زاده مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال گذشته خرید و نوسازی ماشین‌آلات، خرید هفت دستگاه زباله کش، خرید سه دستگاه جاروب، خرید دو دستگاه بکهو پودر، خرید یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تن، بهسازی مکانیزم ضد ریزش شیرابه زباله‌کش‌ها و اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات به مناطق سیل‌زده خرم آباد، پل دختر، اهواز و سیستان و بلوچستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان اختصاص یافت که پنج میلیارد تومان از بودجه سازمان و هشت میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی تأمین شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این سازمان ۳۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر پیمانکار طرف قرارداد فعالیت می‌کنند که بیشتر در تعمیرگاه‌های سازمان مستقر هستند، افزود: تعداد ۲۶۳ دستگاه خودرو در اختیار این سازمان است که ۱۱۰ مورد از خودرو‌ها عمرانی بوده و حمل نخاله از سطح شهر به گردنه زینل را انجام می‌دهند همچنین ۱۵۳ دستگاه خودرو خدماتی اعم از زباله‌کش، جاروب مکانیزه و جدول‌شوی خدمات شهری را انجام می‌دهد.

او گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات موتوری رفت و روب و شستشوی جداول است که به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

نظام‌زاده با بیان اینکه هنگام بارندگی‌های شدید، رفع آب‌گرفتگی معابر شهر از طریق تانکر‌های سازمان خدمات موتوری انجام می‌شود، افزود: رفع مشکلات مربوط به ترکیدگی لوله فضای سبز یا دیگر معابر شهری با دو دستگاه پمپ این سازمان انجام می‌شود.

او خاطرنشان کرد: خرید جرثقیل ۱۰ تنی برای سازمان خدمات موتوری در اولین فرصت خریداری و به تجهیزات سازمان اضافه خواهد شد و در حوادثی همچون سقوط تنه درخت یا موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات موتوری شهرداری اصفهان رفع آب گرفتگی معابر سازمان خدمات موتوری میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا آمویی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان لازم است هماهنگی‌های درون سازمانی خود را برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی تقویت کنند.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ مدرسه به همراه تعدادی اماکن و سالن‌های ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه باید از هم اکنون اقدامات مقتضی را صورت دهند.

وی لایروبی رودخانه‌های فصلی و آب‌های سطحی به هنگام بارش‌های قوی پیش رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها و دفع آب‌های سطحی اقدامات و پیش‌بینی های لازم را صورت دهد.

فرماندار کرمانشاه همچنین از آماده باش بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و … در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: شیفت بندی‌های لازم برای حضور شبانه روزی کارکنان این دستگاه‌ها جهت امداد رسانی به شهروندان صورت گرفته و امیدوارم همه جدیدت در مأموریت‌های پیش رو حاضر شوند.

آمویی همچنین از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه جهت مسافران خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر و خصوصاً در مسیر رودخانه‌ها ممنوع بوده و با احترام به مسافران نوروزی، در صورت مشاهده این افراد به پارک شاهد هدایت خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نوروزی شهرستان کرمانشاه از ۲۴ اسفند، گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین و اتمام سفرهای نوروزی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمانشاه در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود، در عین حال از شهروندان و مسافرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده‌اند خواست تا با نیروهای امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا خدای نکرده با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 6056732

دیگر خبرها

  • وعده رئیس سازمان مدیریت برای اختصاص اعتبار ساماندهی «فلک‌الافلاک»
  • اختصاص دومین دستگاه سی.تی‌اسکن به گناوه
  • اختصاص دومین دستگاه «سی‌تی‌اسکن» به بیمارستان گناوه
  • پروژه راه آهن لرستان دوباره تعطیل شد؛مردم منتظر وعده های «منظور»
  • پروژه راه‌آهن لرستان دوباره تعطیل شد/ مردم منتظر وعده‌های «منظور»
  • ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات بیمارستانی کردستان جذب شد
  • نکات اساسی در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی؛ راهنمایی برای انتخاب بهترین تجهیزات
  • اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه
  • «اسحاقیان» سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان منصوب شد